Anmeldt d. 10. april 2018

God service i restaurant
I reception prioriteres telefon over gæster på stedet, som betød ventetid
Vi var et selskab på 24 og blev spredt i mange forskellige afdelinger.
Trods bekræftelse på værelsesfordeling fik vi en merpris pr nat, da Kragerup lavede værelsesfordelingen om i ugen op til.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, KBoding
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. maj 2018

Kære KBoding
Jeg er rigtig ked af at læse at I havde en kedelig og langsommelig oplevelse i forbindelse med indcheckning. Det vil blive taget til efterretning og taget med på vores næste receptionsmøde for selvfølgelig skal den fysiske gæst prioriteres over gæsten i telefonen.
Efter indcheckningen håber jeg I havde et godt ophold og håber I, trods alt, har lyst til at komme igen en anden gang.

Mange sommerhilsner

Anmeldt d. 22. marts 2018

Vi var i weekenden en tur på Kragerup gods. Da vi ankom til hotellet var vi fortryllet over hvor smukt det er. Vi parkerede (gratis parkering), og tjekkede derefter ind. Ved ankomst blev vi mødt af en receptionist der ønskede os velkommen. Dog fik vi ikke mere for den oplevelse. Vi blev hverken informeret om hvor restauranten lå, åbningstiderne for spa afdelingen, eller hvornår morgenmaden blev serveret. Dette kunne vi dog læse os til på værelset efterfølgende.

Da vi gik op igen for at komme en tur i poolen, var der en anden receptionist på arbejde. Dem foran os blev tilbudt en opgradering af deres værelse, mod betaling (hvilket vi ikke gjorde) men godt kunne tænke os! Dette var dog for sent da det sidste blev solgt der. Ærgerligt at vi kunne have fået det, hvis bare vi var blevet tilbudt det ved check in! Receptionisten denne gang, var dog super sød, og har under hele vores ophold været utroligt servicemindet, hjælpsom, og informerende. Kæmpe ros til hende!!!!!

Senere gik vi op på godset og fik kaffe og kage serveret nede i kælderen af en flink tjener. Dog glemte han at komme med vinkortet som vi bad om, og da Kragerup ikke har en decideret bar, man kan bestille i, og vi ikke så en tjener igen indenfor den time vi sad der, opgav vi at bestille en flaske.

Da vi ankom til middagen gik der 10 minutter før vi fik menukort, og vi blev i den tid ikke spurgt om noget at drikke. Vi måtte hive fat i en tjener og selv bestille to glas bobler til at starte aftnen med. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke imødekommer gæstens behov, og laver noget salg ved at tilbyde disse ting? Så mange gange under vores ophold manglede vi muligheden for at bestille noget, og opgav til sidst. Et tab for både Kragerup og os.

Maden var super lækker, og vinene blev serveret som de skulle. Dog var betjeningen kedelig, og når man lagde op til en dialog virkede det som om tjeneren ikke orkede det. Det blev vi bekræftiget i dagen efter, da vi hørte hende brokke sig ude bagved. Vi sluttede aftnen af i kælder området, hvor vi IGEN selv måtte gå op til stuerne og finde en tjener for at bestille drinks.

Frokosten næste dag var super lækker, men, med samme tjener og fesne service er der ikke mere at sige om det. Vi valgte at tage ind til byen og spise om lørdagen, da vi ikke følte vi fik den oplevelse, dagen forinden, som gjorde en regning 1500,- værd.

Ved 15:00 tiden bestilte vi en kaffe i stuerne, og en cola, som stadig stod fremme da vi kom tilbage til hotellet 20:30. Det viser lidt, hvor sjældent personalet befandt sig i opholdsrummene på hotellet under vores ophold. Vi ville have en drink efterfølgende, men da vi havde siddet i stuerne en time, og der endnu ikke havde været et øje, gav vi op.

- Kragerup har alle faciliteter til at man uanset hvad, bliver forbløffet over stedet og føler man får noget for sine penge. Men, hvor mangler de bare det sidste på deres service.Det er virkelig ærgerligt, da vi havde set så meget frem til at blive forkælet en hel weekend.

At vores værelser lå i en bygning væk fra godset, er én ting. Det var ikke muligt med et værelse i hovedbygning grundet et selskab. Men når man trodser hele vejen op for at nyde atmosfæren, og ovenikøbet skal vade rundt for at få serveret drikkevarer, bestille mad, finde ud af information, osv. føler man ikke at man får den afslappet atmosfære man tager på de her ophold for! Jeres medarbejder burde stolte præsenterer det her helt unikke sted, samt mad, og ikke gemme sig bag en tør og kedelig servering, eller slet ingen servering.

Små detaljer som toiletartikler på badeværelset, minibar, badekåb osv. Burde der være på et værelse i denne prisklasse. Der var heller ikke vand, og kaffe tilgængelig for gæsterne i opholdstuerne. En extra lille service der kunne være fin. Specielt når der ikke er en bar, eller en tjener man kan bestille hos! De små detaljer manglede vi virkelig. Det er normalt dem der blæser os omkuld når vi er på unikke hoteller, og i den prisklasse Kragerup er, kræver man det næsten!

- Vi ville så gerne tilbage, men vi føler ikke at der var fuld valuta for pengene, kun pga. betjeningen! ØV.

Dato for ophold: marts 2018
3  Tak, 320camillam

Kære Camilla
Det er ikke med min gode vilje at jeg ikke har svaret jer. Jeg er faktisk taknemmelig men også flov over at vi denne dag har leveret så dårlig en oplevelse. Jeg synes der er rigtig mange elementer i denne klage vi kan lære noget af og den vil blive læst op og italesat til vores næste tjenermøde.
Jeg vil meget gerne forære jer et nyt ophold for I har været særdeles uheldige, så hvis I er interesseret skal I bare skrive til mig på bd@kragerup.dk
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 21. marts 2018

Vi havde en dejlig romantisk overnatning på Kragerup Gods. Vi bookede et superior værelse, som var alle pengene værd. Især badeværelset var fantastisk. Vi spiste i restauranten om aftenen og det var rigtigt dejligt, hyggeligt og med god service. Spa afdelingen i kælderen kan anbefales.

Dato for ophold: oktober 2017
1  Tak, Klokmose

Kære jer
Dejligt I nød jeres romantiske ophold her hos os her på Kragerup Gods. Vi håber at få lov til at byde jer velkommen igen en anden gang.
Med venlig hilsen¨

Anmeldt d. 27. februar 2018 fra mobile enheder

En veninde og jeg tog afsted på et wellness-ophold, der begyndte med eftermiddagskaffe i de smukke stuer med hyggelig stemning. Så var det tid til at prøve wellness-afdelingen. Den er ikke stor og med begrænsede omklædningsfaciliteter, men der er igen hyggeligt, og vi kunne svømme i poolen, nød jacuzzien og var også i sauna. Jeg ved ikke, om der er mulighed for massage o.lign.
Værelset vi boede på var ikke særlig stort og heller ikke spor hyggeligt, men sengen var god og vi sov godt.
Middagen blev indtaget i restauranten i kælderen og maden, tre retters menu var virkelig god. Der var også god service, og vinen til var også rigtig god.
Dagen efter fik vi fantastisk, som i virkelig fantastisk god morgenmad med hjemmebag og alt hvad der ellers hører sig til at æg, bacon, pandekager, wienerbrød mm.
Vi afsluttede besøget med en gåtur i den meget flotte park og lille skov, der ligger op til godset. Det var en frostklar kølig morgen, så vi prøvede ikke trætopbanen, fodboldgolf eller nogle af de andre aktiviteter. Vi kunne også have nået en tur mere i wellness-afdelingen, men foretrak altså en lang gåtur i de smukke omgivelser.
Man skulle ikke tro, at der lå sådan en perle i Ruds Vedby, men det gør der altså, så prøv det!

Dato for ophold: januar 2018
Tak, AnniDK
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. marts 2018

Kære Anni
Tak for din 4 stjernede anmeldelse, jeg er glad for I nød jeres ophold hos os og håber vi må byde jer velkommen igen en anden gang hvor bøgen er sprunget ud og fuglene synger i Klatreskoven.
PS Jeg synes vi har mange hyggelige værelser, så jeg må lige ind og checke op på det værelse I sov i da næsten alle vores 49 værelser er forskellige.
Mange varme hilsner

Anmeldt d. 27. februar 2018

Vi havde en fantastisk kæresteweekend på Kragerup Gods, som er et meget smukt lille gods. Omgivelserne ligger helt uberørte som for 200 år siden. Værelset var smukt indrettet og der var et lækkert spaområde. Vi fik en dejlig middag serveret i den hyggelige kælderrestaurant og nød stilheden på godset :-)

Værelsestip: Man skal gå efter et af værelserne i hovedbygningen, det er de flotteste.
Dato for ophold: februar 2018
Tak, Saragc1977

Kære Saragc
Jeg er glad for at høre at I havde et dejligt ophold her hos os på Kragerup Gods og håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang, måske når Kragerup står smukt i sommerflor.
Mange gode hilsner