“Fantastisk take away nytårs menu”
Anmeldelse af Gyrstinge Skovkro

Gyrstinge Skovkro

Fik igår en virkelig lækker nytår menu. Nem at gå til via vejledning og meget lækre og smagfulde retter. Tak for mad på årets sidste dag.

Dato for besøg: december 2022
Tak, AnetteC124

Anmeldt 20. april 2022 fra mobile enheder

Mega lækket sted med udsigt og god mad, det er meget handikap venligt, der altid rent og de er hurtige til vis der mangler noget at komme med det

Dato for besøg: april 2022
Tak, simonefrieboe
Anmeldt 21. juli 2020

Vi vidste at Gyrstinge Skovkro ville have den perfekte beliggenhed til et sommer guldbryllup. Vores forventninger blev til fulde indfriede : 40 meget glade og tilfredse gæster - ikke mindst værtsparret !
Der ventede en smuk borddækning, der blev serveret udsøgt mad (jeg er fra Paris) -
Fra velkomst drinks med "canapeer " til dessert og kaffe avec. Ingen mislyde, kun nydelse !
Vi ønsker at komme tilbage og fejre flere højtider på Kroen.

Tak, Mireille H
Anmeldt 28. oktober 2019

Havde inviteret partneren og svigermor, til vildtbuffet på kroen. Der var meget at vælge imellem; Vi smagte på det hele og det var fantastisk godt. Kun to retter var ikke så heldige;
den ene ret med kanin, var sej og uspiselig og consommeen, blev serveret i små smalle
glas, hvorfra man skulle fiske juliennestrimlede grøntsager op med en ske. En ikke særlig nem opgave, da strimlerne hang ud over skeen og slaskede en i ansigtet. Vi opgav!
Til dessert var der lækker kage og kaffe, samt ostebord. Desværre blev osten sat ind
næsten samtidig med kødet, det var ikke så lækkert at stå i den ostehørm! Den indbagte brie, var kold som is. Det var synd!
Betjeningen var god og opmærksom og kroen er super hyggelig.
Maden var rørende billig 299,- pr person.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Hans L
Anmeldt 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg havde inviteret familien så vi kunne holde min fødselsdag på denne hyggelige kro. Skøn middag og dessert. Imødekommende personale.

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, tasliz

Rejsende, der kiggede på Gyrstinge Skovkro, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland
Sorø, Vestsjælland

Har du været i Gyrstinge Skovkro? Fortæl om dine oplevelser!