“Lavede forkert pizza og hverken undskyldte eller tilbød en mindre rabat”
Anmeldelse af Cafe Sisko

Cafe Sisko
Køkkener: Café
Anmeldt 31. august 2020

Bestilte to pizzaer til afhentning, ved afhentning sagde de selv de havde lavet en den ene forkert og spurgte om jeg ville vente, hvilket jeg gerne ville. Ekspedienten beklagede ikke og virkede ikke til at skynde sig, men snakkede med de fire-fem fyre der hang ud i det meget lille ventelokale. Før den rigtige pizza var færdig ville han have betaling, og jeg spurgte stille og roligt, om det var god service at tage fuld pris når nu man havde lavet den ene af to pizzaer forkert. Det ville ekspedienten ikke svare på, men insisterede på fuld betaling da jeg havde sagt ja til at vente på en ny pizza. Først da jeg havde stillet spørgsmålet tre gange og han havde fået betaling sagde han, på en måde der virkede ret irriteret, at jeg kunne tage en sodavand. Det handler ikke om pengene, men om at man i et servicefag lige beklager og giver 10-15% rabat hvis man har lavet halvdelen af ordren forkert så kunden skal vente og den anden pizza bliver kold, og det tilbud skal helst komme fra ekspedienten selv.

Tak, Cabonara88

Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Super lækkert og fint anrettet smørrebrød med god shake til, mums! God oplevelse og søde personalet!

Dato for besøg: november 2018
Tak, marencrm
Anmeldt 13. februar 2019 fra mobile enheder

Har været der flere gange. Frisk og simpelt, store portioner og billigt sammenlignet med hvad man får.
Meget tilfreds.

Dato for besøg: august 2018
Tak, MariaPtak
Anmeldt 2. december 2018

Besøgte restauranten i forbindelse med firma selskab på Cafe Sisko og kan på det varmeste anbefale stedet - såvel mad som betjening er ikke oplevet bedre andre steder.

Spændende spisekort med egnsspecialiteter, fremragende vinkort, hyggelige cafe - og sidst men ikke mindst venlig og imødekommende betjening fra såvel vært/kok som serveringspersonale.

Besøger du Cafe Sisko er et besøg her et must - Var der muligheder for Michelin-stjerner i Bagsværd ville stedet her bestemt fortjene det.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Kosar K
Anmeldt 12. november 2018 fra mobile enheder

Pizzaen er vi super fan af. Sød betjening, der går hurtigt og den smager sublimt. Burger har vi fået en gang og den var også fuld af smag. Den ene gang valgte vi at få dürum, det blev også sidste gang for den synes vi ikke var god. Men vi kommer bestemt tilbage efter noget pizza!

Dato for besøg: november 2018
Tak, chriskatrin

Rejsende, der kiggede på Cafe Sisko, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune
Bagsværd, Gladsaxe

Har du været i Cafe Sisko? Fortæl om dine oplevelser!