Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
cabi2009
K√łge, Danmark

Gennemsnitlig v√¶relse men god KokūüĎć

3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. apr. 2024
To overnatninger i rimeligt annex, med elendig TV-/& wi-fi d√¶kning. Til geng√¶ld ligger det perfekt n√•r omr√•det skal udforskes. Og s√• er kokken en lun fyr der og er god i k√łkkenet, ikke verdens st√łrste portioner, bliver dog m√¶t. Kan anbefales hvis man er ‚Äún√łjsom‚ÄĚūüėÉ
Dato for ophold: april 2024
Værelsestip: Opdater værelse!
4,0 ud af 5 boblerVærdi
1,0 ud af 5 boblerVærelser
3,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerS√łvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udf√łrer kontrol p√• anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager h√łjde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afh√¶ngigt af v√¶relsestyper. De viste priser er de lavest tilg√¶ngelige, svarende til den billigste v√¶relsestype, der er til r√•dighed, og som leveres fra vores partnere p√• tidspunktet for brugerens s√łgning.
Få bonusser med One Key
  • Tripadvisor
  • ZenHotels.com
2.1 km fra Faergelundens Motel & Kursuscenter
2.6 km fra Faergelundens Motel & Kursuscenter
Gratis parkering
Dining room, kitchen and lounge
8.2 km fra Faergelundens Motel & Kursuscenter
      666 kr.
    Restaurant
    Vis flere hoteller i Jægerspris
    Anmeldt d. 7. december 2023

Min arbejdsplads holdt julefrokost på Færgelunden og det var en skuffende oplevelse hvad angår service.

Rummet vi var i, var i sig selv et rigtig fint rum men det var hundekoldt og flere af os sad med t√¶pper p√•. Kun den ene varmebl√¶ser virkede og ejeren sagde at han ikke kunne g√łre noget. Han virkede generelt til at v√¶re lidt ligeglad. Maden p√• buffetten var god men da jeg ikke spiser svinek√łd og and havde jeg p√• forh√•nd kontaktet stedet og det var ikke noget problem fik jeg at vide. Jeg skrev nogle muligheder og ogs√• hvad jeg ikke spiser. Det blev desv√¶rre en kedelig omgang kun med t√łrre rodfrugter og ogs√• champignon som jeg ellers havde skrevet at jeg ikke spiser og ikke andet.

Der var intet vand p√• bordene, det kunne man k√łbe sig til. Udvalget af drikkevarer var kedeligt og serveringspersonalet var ikke rigtig til stede og havde glemt at f√• smilet√łjet med p√• arbejde. Generelt en sp√łjs oplevelse og d√•rlig service. Ikke et sted jeg kommer igen.

Dato for ophold: december 2023
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, AlexandraSorensen
    Anmeldt d. 25. maj 2023

Meget nedslidt, det var godt nok blevet renoveret for 18 √•r siden, hvis de havde brugt en h√•ndv√¶rker, havde man m√•ske kunne se det, vi skulle have v√¶ret der 2 overnatninger, men k√łrte hjem efter en.
    Maden bob bob, vi spiste aftensmaden inden vi k√łrte derfra og det er meget d√•rlig stil, at lade en ung pige betjene/ servere for 32 personer, men stor ros til hende, hun mistede p√• intet tidspunkt overblikket, jeg sender selvf√łlgelig ogs√• kritikken til Riis Rejser, de burde omg√•ende slette stedet.

Værelsestip: Alt er nedslidt
    Dato for ophold: maj 2023
    1  Tak, sti0
    Anmeldt d. 1. maj 2023

Vi havde en forlænget weekend som familie tur, en dejlig oplevelse der kun kan anbefales.
    Vi fik rigtig god behandling og maden var super lækker.
    V√¶relserne er slidte men ok, til prisen, de natursk√łnne omgivelser indbyder til g√•ture.

Dato for ophold: april 2023
    Tak, BAB006
    Anmeldt d. 6. marts 2023

Fantastisk spisested med smukke omgivelser. Perfekt sted til at holde den runde f√łdselsdag Meget im√łdekommende, venligt og hj√¶lpsomt personale omkring os fra start til slut. Maden (buffet) + natmad smagte fortrinligt og var perfekt tillavet. og s√• var der masser af den.

Dato for ophold: marts 2023
    Tak, Sus-Bendtsen
    Anmeldt d. 29. januar 2023 fra mobile enheder

Vi ndnu engang har vi haft et herligt ophold p√• F√¶rgelunden. Har v√¶ret her b√•de som par, venneflok, familie. L√¶kker mad, rigtig god betjening & service. Sk√łn beliggenhed. Vi kommer helt sikkert igen mange gange endnu.

Dato for ophold: januar 2023
    Tak, Roxanne T