Anmeldt d. 28. juni 2020

Hos Frank er et herligt sted. Vi kommer der ofte og har været der mange gange. Vi kommer igen til efteråret. Området og hotellet er bare skøn og maden er god. Servicen er i top selv under Corona krisen var vi også velkommen.

Tusind tak for et godt ophold Frank!

Venlig hilsen
Ester og Erik

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Nikita L
Anmeldt d. 27. april 2020

Vi ankom fredag den 24/4-2020, og havde egentlig bestilt 2 overnatninger i et hotelværelse og er flere gange blevet lovet værelse 103. I første omgang har vi prøvet at afbestille/rykke overnatningerne til et andet tidspunkt grundet corona, men dette har Frank nægtet, og har forsikret os om at forholdene er tip-top. Derfor måtte vi køre den lange vej til Skavenhus for at få noget ud af vores penge.

Da vi ankommer, bliver vi indlogeret i en ferielejlighed (ikke et hotelværelse som vi har betalt for), hvor min kæreste og jeg hurtigt bliver enige om, at der simpelthen er for gammelt, koldt, beskidt og decideret ulækkert til at blive. Vi kontakter Frank og forklarer ham at dette IKKE er det vi har betalt for. Han kan som udgangspunkt ikke se problemet, og er alt andet end løsningsorienteret selvom det er ham der har givet vores værelse væk til andre gæster, og derfor ikke har flere hotelværelser.

Vi prøver længe at få ham forklaret at det simpelthen er ulækkert og beskidt og især i disse corona-tider er vi ikke trygge ved hverken at skulle opholde os eller spise på Skavenhus - de virker til ikke at have styr på noget som helst! Frank er decideret umulig at kommunikere med, virker ikke til at have styr på noget som helst og er alt andet end løsningsorienteret!

Vi ender med at køre den lange vej hjem fra Skavenhus mindre end en time efter vi er ankommet. Både forholdene og Frank er under al kritik og vi kan kun fraråde alle på det kraftigste at lægge deres penge her! Vi nægtede simpelthen at overnatte på Skavenhus - så ulækkert var der!

Dato for ophold: april 2020
Tak, W2264EJannel
Anmeldt d. 26. marts 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde købt ophold på Skavenhus fra 25-27 marts. Da det blev meldt ud fra regeringen, at befolkningen skulle minimere omgang med andre mennesker mest muligt, sendte jeg en mail til Frank Jensen om, at vi ønskede at udsætte vores ophold, til Corona-situationen var under kontrol (på dette tidspunkt var vi naturligvis ikke vidende om, hvordan det hele ville escallere, det var fredag den 13. marts).
Jeg forsøgte mandag at komme i kontakt, uden held, tirsdag fik jeg telefonisk kontakt med Frank Jensen, som godt nok havde set min mail, men mente at hvis vi ikke ønskede at komme som aftalt, var det jo vores beslutning og pengene var tabt, desuden have de ikke Corona ved Ringkøbing Fjord ????, og han ventede iøvrigt mange gæster i den pågældende uge.
Jeg spurgte om det ville passe bedre i efteråret, svaret var at der var alt optaget.
Dagen efter blev det som bekendt meldt ud fra regeringen, at alt skulle lukkes ned - forhåbentlig også Skavenhus.

Det er utrolig dårlig forretningsmoral, usmidig holdning og mangel på forståelse for situationens alvor.

Vi vil aldrig anbefale endsige besøge Skavenhus !!!!

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, janhY2703UM
Anmeldt d. 21. november 2019

Vi havde købt en deal med to overnatninger, morgenmad og hhv. 2 - og 3 retters menu. Efter købet læste jeg anmeldelser, og min mand og jeg frygtede det værste. Vores modtagelse var meget formel. Vi fik kort og kontant de mest nødvendige oplysninger: Spisning mellem 18 og 19, morgenmad kl 8.30, nøgle udleveret og færdig. På nederste trin af trappen op til værelserne/lejlighederne lå to sække, højst sandsynligt med vasketøj. De lå der stadig ved afrejsen. En af de øvrige gæster var dårligt gående, så det må absolut have været til besvær for hende at komme forbi på vej op ad trappen. Værelset/lejligheden var en positiv overraskelse. Smuk udsigt, og selv om interiøret var af billig kvalitet og lidt outdated, var der, hvad vi skulle bruge. Kun trekvartseng, som stod op ad væggen, men man lå udmærket. Badeforhæng og fliser i brusekabinen var noget jordslåede, men der lugtede ikke muggent.
Maden begge dage var ganske udmærket, og når man tænker på prisen, kan man absolut ikke forlange mere. Første aften var tjeneren den samme dame, som tog imod os ved ankomsten. Hun var stadig meget lidt meddelsom. Ingen besked om, hvad menuen bestod af, tilbød ikke at vi kunne se vinkort, og vinen blev bare sat på bordet uden at blive skænket op. I det hele taget måtte vi selv spørge om alt, hvad vi ønskede at vide. Anden aften var det en anden tjener, og hun var væsentlig mere serviceminded. Morgenmaden var ligeledes helt ok med et pænt udvalg af brød, pålæg og ost. Første morgen blev der dog slet ikke holdt øje med, om der manglede noget, der blev ikke ryddet ud, så da den dårligt gående dame og hendes mand kom, var der ingen pladser, hvor der var dækket op. Jeg hentede kopper mm et andet sted til dem. Hvis man ville have te i stedet for kaffe, måtte man også selv henvende sig ude bagved.
Et alt i alt ganske tilfredsstillende ophold til prisen, og hvis modtagelsen og opmærksomheden havde været lidt bedre, havde jeg gerne tilføjet en "stjerne" mere.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Ulla-BrittN
Anmeldt d. 30. august 2019

Der var så beskidt overalt, også i restauranten. Maden var kedelig og gammeldags, og møblerne var gamle og beskidte. Det var virkelig en dårlig oplevelse, der slet ikke levede op til vores forventninger.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Line A