“Dårlig alt i alt”
Anmeldelse af Quick Bistro

Quick Bistro
Anmeldt 11. august 2021

Bestilte mad til kl 18, så vi var der 17:50 hvor vi så stod og ventede til 18:15 før det var vores tur og i al den tid havde maden ligget ovenpå ovnen for det var åbenbart færdig inden 17:50.
Der stod en ung pige som forsøgte at styre bestillinger og betaling hvilket ikke gik så godt.
Men da vi så fik maden gjorde vi opmærksom på at det ikke var varmt hvortil den ene pizzabagere tog den ene durumrulle i hånden for at mærke om den var varm, hvilket han syntes.
Så maden var næsten lunt, pizzaerne have næsten ingen fyld på og durumrullerne var temmelig sjaskede så ikke et sted, som er et besøg værd

Tak, Frank R

Anmeldt 3. juli 2021

god grill mad til rimelige priser, vi fik durumruller med masser af kød. rimelige priser og god service

Dato for besøg: juli 2021
Tak, LisbethH
Anmeldt 13. september 2020

Vi spiste på stedet og fik en rigtig god og venlig betjening, til trods for at der var rigtig travlt bag disken. Bøffen smagte rigtig godt, vi kan helt klart anbefale dette sted.

Dato for besøg: september 2020
Tak, BentheMDR
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev mætte, det var godt
Jeg synes pizza og pommes fritter vi fik smagte ganske godt. Vi var 2 familier, 4 voksne og 3 børn spiste pizza og fik drikkevarer. Pris for dette var 575kr. Det er bestemt rimelige priser.

Det var iøvrigt 3. gang vi spiste her og takeaway også en mulighed. Vores mad kom efter 15. Min, og der var også travlt ved 18.00 tiden. Pænt og rent og ryddeligt. Venlig betjening og god service.

Jeg anbefaler helt klart denne restaurant

1  Tak, TommyT629
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Et af de stederne man husker, dog ikke positivt. Pizza bunden meget skuffende. Ost og pepperoni helt standard. Dr. oetker gør det bedere..

1  Tak, Benjamin P

Rejsende, der kiggede på Quick Bistro, kiggede også på

Har du været i Quick Bistro? Fortæl om dine oplevelser!