Anmeldt d. 7. august 2017

Lå her på campingpladsen i 11 dage i uge 28 og 29. Der var stille og roligt hele døgnet. Badefaciliteterne og køkken var super fine og velfungerende. Vi var 2 voksne, og syntes at det var et godt udgangspunkt for vores ture - lige fra Tønder til Thyborøn + en del familiebesøg i Varde og Oksbøl. Vi så en masse attraktioner såsom Tirpitzmuseet, Sandskulpturfestival, Ribe by og ikke mindst tur til Fanø. Kørte blot til Esbjerg Havn, hvor vi stod på færgen. Gik rundt i Nordby og efter frokost tog vi den lokale bus til Sønderho. Billigt med rejsekort. Kan godt anbefale campingpladser, og vi har camperet i 40 år Og prisen var også et plus

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, MarianneJ748
CampWest-SportResort, Manager hos CampWest, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. august 2017

Hej Marianne,

Dejligt at se at I have en dejlig ferie på CampWest. Og som du skriver så er vores placering et godt udgangspunkt til en masse forskellige oplevelser.

Håber at vi kan byde Jer velkommen tilbage en anden god gang.

Også tak for at du tog dig tid til at dele Jeres oplevelser her på siden.

Forsat god sommer.

Mogens

Anmeldt d. 30. januar 2017

Campwest camping kan på det varmeste anbefales. Vi var flere generationer afsted og var spændte på, om der ville være aktiviteter, som alle ville synes om, det var der.
Vi boede i deres luksushytter som er rene og pæne med gode senge og møbler.
Værtsparret er søde og meget imødekommende og besvare alle henvendelser med stor hjælpsomhed og et smil på læben.
Vi kommer helt sikkert igen.

• Overnattede: august 2016, rejste med familie
1  Tak, Mette N
Anmeldt d. 1. november 2016

Vi var paa en uges ferie med hele familien. Vi have booket en luksus hytte med god plads til os alle 4. Campingpladsen tilbyde en masser af aktiviter. Vi var ude og skyde og spille laser game, i badeland, MTB med guide, spille fodbold golf paa deres egen bane. Ejerne af pladsen var gode til at forklare om de forskellige muligheder der var man kunne foretage sig. Vi kommer helt bestemt tilbage naeste aar. Den bedste ferie som vi har haft.

Værelsestip: Hytte med alt i udstyr og dejlig udekokken
  • Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Goethe1
Anmeldt d. 23. oktober 2016

Det er nu 2. Gang vi er på denne super plads. Vi kom tilbage da de har et helt fantastisk og unikt aktivitets udbud for hele familen, som er med i prisen. Det er fantastisk at de har så stort samarbejde med de lokale foreninger og private udbyder af aktiviteter. Mogens og Chanette gør et kæmpe stykke arbejde for alle gæster. Vi synes at det er synd, at der ikke er flere som benyttede denne fantastisk plads i efterårsferien. Det er ikke sidste gang vi komme på denne plads.

Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, gitmis2016
Anmeldt d. 16. september 2016

Hyggelig campingplads tæt på Vesterhavet. Pæne og rene faciliteter. Mulighed for at tilkøbe aktivitetsprogram for hele familien - virkelig en god mulighed for at lave noget sammen hele familien. Stor hundeskov tæt på. Sødt og hjælpsomt værtspar.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, vibeke202
CampWest-SportResort, Owner hos CampWest, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. september 2016

Dejligt at I have en god ferie på CampWest - og mange tak for at I tog Jer tid til at skrive om Jeres oplevelse.
Glæder os til at kunne byde Jer velkommen tilbage til CampWest.