Åben i dag: 10.00 - 22.00
Forrygende oplevelse

Helt forrygende og en smule angstprovokerende. Vi endte med at snuppe dem begge(havde kun bestilt... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
mette0002020
Holstebro, Danmark
Super gennemført! (Great experience!)

De har virklig styr på at formidle escaperooms! Virklig flot og gennemført oplevelse! Absolut et... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
Holmegaard20

Anmeldt d. 21. august 2020

Spændende og helt igennem gennemført - bedste escape room vi har prøvet til dato og så gør det ikke noget at den har rod i historien i området.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, thorkloster
CampWest-Camping, Owner hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Hej,

Og mange tak for at I kom forbi og prøvede et Escape Room hos os.

Vi er meget glade for, at vi kunne udfordre jer og give jer en god oplevelse.

Vi vil glæde os til igen, at kunne byde jer velkommen.

Anmeldt d. 21. august 2020

Det var kærestens og min første gang i escape room, og det er godt nok ikke sidste gang vi har gjort det. Skønt sted, kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Lineditte

Hej,

Tak for den flotte anmeldelse.

Dejlig at vi har været med til at give jer mod på flere Escape Rooms.

Så hvis I friske - skal I være velkommen til at komme forbi og prøve kræfter med Escape Under Sandet !

De bedste hilsener

Anmeldt d. 7. august 2020

Super escape room - vi kan ikke vente med at prøve det næste rum - måske når næste regnvejrsdag melder sig.

Tak, Alberte14
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Hej med jer,

Tak for at I tog jer tid til at komme forbi, og prøve kræfter med vores Escape Room.

Vi er glade for, at blev udfordret og havde en god oplevelse.

Vi glæder os til at det regner igen - så vi kan byde jer velkommen :-)

Anmeldt d. 3. august 2020

Tak for en god oplevelse, alt spillede bare til UG! Bestemt et besøg værd for alle og værterne er super dygtige!

Tak, cecild92
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej - Vi takker mange gange for de flotte ord :-)

Vi er glade for, at I have en skøn og spændende oplevelse i vores rum.

Vi glæder os meget til at I kommer igen.

Anmeldt d. 2. august 2020

Rigtig god oplevelse. Kan virkelig anbefales. Var afsted to voksne og to piger på ti år. Sjovt og udfordrende både for børn og voksne.

Tak, anjaras2020

Hej - 1000 tak for at du ville fortælle om jeres tur i vores Escape Room.

Dejligt at I blev udfordret og have en god oplevelse.

Glæder os til at I kommer forbi igen :-)

Chanette