Åben i dag: 10.00 - 22.00
Forrygende oplevelse

Helt forrygende og en smule angstprovokerende. Vi endte med at snuppe dem begge(havde kun bestilt... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
mette0002020
Holstebro, Danmark
Super gennemført! (Great experience!)

De har virklig styr på at formidle escaperooms! Virklig flot og gennemført oplevelse! Absolut et... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
Holmegaard20

Anmeldt d. 2. august 2020

Rigtig god oplevelse. Kan virkelig anbefales. Var afsted to voksne og to piger på ti år. Sjovt og udfordrende både for børn og voksne.

Tak, anjaras2020
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej - 1000 tak for at du ville fortælle om jeres tur i vores Escape Room.

Dejligt at I blev udfordret og have en god oplevelse.

Glæder os til at I kommer forbi igen :-)

Chanette

Anmeldt d. 2. august 2020

Hold nu op en intens og særdeles spændende udfordring, som i den grad kunne inspirere familien i alle aldre. Ved forskellig iagttagelse og tænkning kom vi ved fælles hjælp ud i tide, men det var en nervepirrende oplevelse - på den rigtige sjove måde. Vi skal helt klart prøve det igen.

Tak, 718vivim
CampWest-Camping, Chef  hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Halløj - super godt gået !

Ja man bliver udfordret i vores rum - på den gode måde. Og det er som du siger en rigtig god familie oplevelse.

Vi håber snart at se jer tilbage - til den næste udfordring.

Forsat god dag

Maja

Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

God gennemgang inden opstart. Gode og svære opgave som alle i fam. kunne deltage i på hver deres måde. Gennemført uden ledetråde og 8.21 min før tid
Vi kommer helt klart igen til udfordringerne i “under sandet”

Tak, jannied2014

SÅDAN - SUPER HOLD INDSATS !

Vi glæder os til at udfordre jer igen snart.

De bedste hilsener

Mogens

Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi var 6 pers sammen 4 unge og 2 voksne, vi var nok for mange til at alle kunne få lov at byde ind. Men en super sjov og spændende udfordring, hvor vi var nødt til at tænke kreativt og ikke stirre os blinde på ting der ikke var. Helt klart et besøg værd, vi kommer gerne igen.

Tak, TinaS01
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Hej

Vi er glade for, at du tog dig tid til at fortælle om jeres tur i vores Escape Room.

Det var godt, at I blev udfordret i spillet og det vil glæde os at kunne byde jer velkommen tilbage.

Mogens

Anmeldt d. 23. juli 2020

Sjovt, gennemtænkt og tilstrækkeligt vanskeligt. Fantastisk brug af en time i ferien ved vesterhavet...

Tak, EllisiDK
CampWest-Camping, Chef  hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2020

Hej - 1000 tak for at du tog dig tid til at skrive om din oplevelse hos os. Vi er glade for at I har haft en sjov og udfordrende oplevelse i vores rum.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen.

Maja