Åben i dag: 10.00 - 22.00
Forrygende oplevelse

Helt forrygende og en smule angstprovokerende. Vi endte med at snuppe dem begge(havde kun bestilt... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
mette0002020
Holstebro, Danmark
Super gennemført! (Great experience!)

De har virklig styr på at formidle escaperooms! Virklig flot og gennemført oplevelse! Absolut et... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2020
Holmegaard20

Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

God gennemgang inden opstart. Gode og svære opgave som alle i fam. kunne deltage i på hver deres måde. Gennemført uden ledetråde og 8.21 min før tid
Vi kommer helt klart igen til udfordringerne i “under sandet”

Tak, jannied2014
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

SÅDAN - SUPER HOLD INDSATS !

Vi glæder os til at udfordre jer igen snart.

De bedste hilsener

Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi var 6 pers sammen 4 unge og 2 voksne, vi var nok for mange til at alle kunne få lov at byde ind. Men en super sjov og spændende udfordring, hvor vi var nødt til at tænke kreativt og ikke stirre os blinde på ting der ikke var. Helt klart et besøg værd, vi kommer gerne igen.

Tak, TinaS01
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Hej

Vi er glade for, at du tog dig tid til at fortælle om jeres tur i vores Escape Room.

Det var godt, at I blev udfordret i spillet og det vil glæde os at kunne byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 23. juli 2020

Sjovt, gennemtænkt og tilstrækkeligt vanskeligt. Fantastisk brug af en time i ferien ved vesterhavet...

Tak, EllisiDK
CampWest-Camping, Chef  hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2020

Hej - 1000 tak for at du tog dig tid til at skrive om din oplevelse hos os. Vi er glade for at I har haft en sjov og udfordrende oplevelse i vores rum.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen.

Maja

Anmeldt d. 17. juli 2020

Vi gennemførte rummet “under sandet” lige til tiden. Rummet er godt og gennemført. Meget original ide!

Tak, G7332IPannes
CampWest-Camping, Ejer hos Escape History House, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2020

Hej Anne - mange tak for din vurdering af os. Dejligt at I havde en god oplevelse i vores escape room. Vi er glade for at rummet kunne udfordre jer, og give jer en unik oplevelse.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 19. juni 2020

Rigtig godt, spændende og udfordrende escape-room. Det er fedt med lokal historie og stort engagement fra ejerne. Ejerne har selv bygget rummet, og der er tænkt over detaljerne.

Kan klar anbefales.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, frederikkess

Hej Frederikke, 1000-tak for din anmeldelse af vores rum. Dejligt at høre at i havde en god oplevelse, og at i blev udfordret.

Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen.