“Middag”
Anmeldelse af Den Gamle Kro Restaurant

Den Gamle Kro Restaurant
Anmeldt 14. september 2020

Under ophold ved Vadehavet tog vi en aften til Bredebro Kro for at spise.
En utrolig hyggelig stemning med rigtig god service.
Maden var perfekt og der var rigelig af den.
Gammeldags dansk hakkebøf med det hele. Vel tilberedt.
Rimelig hurtig servering.
Kan anbefales.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Jens J

Anmeldt 16. august 2020

Rigtig god betjening og god service, absolut lækker mad til rimelige priser. Ligger rigtig godt placeret.

Tak, mortens421
Anmeldt 20. juni 2020

fantastisk hyggelig kro med rigtig kro hygge. god betjening smukke omgivelser ikke mindst god mad. Meget familievenligt. Det er anden gang vi besøger stedet det er stadig smukt og hyggeligt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, vibekec_13
Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Glimrende smørrebrød og venlig betjening. Priserne generelt er fair og kroen er meget autentisk og alligevel med nye spændende tiltag

2  Tak, krydd
Anmeldt 16. november 2019

Vi var virkelig heldige, vi fandt dette her sted tilfældigt, vi var på ferie på Rømø, men skulle lige en tur til Tønder , julestue. Frokosten ville vi have et andet sted, så Bredebro kro det blev. Fantastisk mørt oksekød fik 2 af os, de priste det i høje toner, mørt i den grad, 2 andre sad med hamburger som også var helt i top.
Tak for en herlig frokost.

Dato for besøg: november 2019
Tak, elsa k

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Den Gamle Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!