“Rundt i sønderjylland”
Anmeldelse af Den Gamle Kro Restaurant

Den Gamle Kro Restaurant
Anmeldt 16. august 2020

Rigtig god betjening og god service, absolut lækker mad til rimelige priser. Ligger rigtig godt placeret.

Tak, mortens421

Anmeldt 20. juni 2020

fantastisk hyggelig kro med rigtig kro hygge. god betjening smukke omgivelser ikke mindst god mad. Meget familievenligt. Det er anden gang vi besøger stedet det er stadig smukt og hyggeligt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, vibekec_13
Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Glimrende smørrebrød og venlig betjening. Priserne generelt er fair og kroen er meget autentisk og alligevel med nye spændende tiltag

2  Tak, krydd
Anmeldt 16. november 2019

Vi var virkelig heldige, vi fandt dette her sted tilfældigt, vi var på ferie på Rømø, men skulle lige en tur til Tønder , julestue. Frokosten ville vi have et andet sted, så Bredebro kro det blev. Fantastisk mørt oksekød fik 2 af os, de priste det i høje toner, mørt i den grad, 2 andre sad med hamburger som også var helt i top.
Tak for en herlig frokost.

Dato for besøg: november 2019
Tak, elsa k
Anmeldt 14. november 2019 fra mobile enheder

Kroen har en dagens ret til under 100 kr, samt en menu på selvvalgt 2 eller 3 retter.
Desuden et A la carte kort med 5 retter.
Alle de gange vi har spist på kroen (mindst 10-12 gange) har maden været aldeles veltillavet og betjeningen af er altid god og når det er værtinde er den uovertruffen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, christiangU4003HJ

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Den Gamle Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!