“Ved den brede bro”
Anmeldelse af Den Gamle Kro Restaurant

Den Gamle Kro Restaurant
Anmeldt 10. september 2019

Feriens første måltid blev indtaget på Bredebro Kro. Valgte månedens 3 retters, den var lækker og velsmagende. Vores dygtige tjener fandt nogle gode vine dertil og vi havde en god aften.
Desværre ingen fotos denne gang, da telefonen drillede.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Hans L

Anmeldt 31. marts 2019 fra mobile enheder

Lækker mad, god service og hyggeligt. Vi fik flere forskellige retter, og det hele var lækkert, velsmagende og vel tillavet. Portionerne var så store at kun mændene kunne spise op.
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: marts 2019
Tak, ingerkirstineb
Anmeldt 4. januar 2019

Min kone og jeg var de eneste gæster på stedet, men måtte alligevel vente en evighed på 3 stykker smørrebrød. Maden var OK og det var store stykker smørrebrød, men alligevel.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Ove T
Anmeldt 22. oktober 2018

Vi har et par gange været inde på kroen og spise, og flere gange fået dagens ret til at tage med hjem. De laver virkelig god mad, og altid venligt personale. Kan helt sikkert anbefale dette sted..

Dato for besøg: oktober 2018
3  Tak, Smukkelaika
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

bestilte bord om formiddagen og fik bord til 5 personer.
Vi bestilte dagens ret og en hakkebøf.må sige vi blev positiv overrasket det var meget store potioner
Vi kunne ikke engang spise op.
Det var så lækker mad og lokalet var hyggeligt.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Vibeke R

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Den Gamle Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!