Smuk udsigt

Anmeldt d. 23. august 2020
carjuu
Holstebro, Danmark

Anmeldt d. 5. april 2021 fra mobile enheder

Vi havde ikke så meget tid, og efter en rundtur på halvøen sluttede vi besøget af med at køre op til fyret. Her finder man den smukkeste udsigt. Der er fine bænke, hvor man kan nyde roen og den skønne udsigt.

Dato for oplevelse: april 2021
Tak, BKC2013
Anmeldt d. 23. august 2020

Talte med naboen til fyret. En venlig mand, der var ved at beskære sit kæmpe figentræ. Vi fik smagsprøver og han fortalte om fyrets historie. Der var gratis adgang til fyret.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, carjuu
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde et fint lille besøg på dette Overvågningssted på sydspidsen af Als. Vi så området og fik under samtalen del historie af ejeren af huset ved siden af udkigsstedet
Der sidder 4 vagter dagligt og følger, hvilke skibe, der sejler forbi 7-19. Det lille hus til Venstre , som tidligere tilhørte personale fra Søværnet er nu tilbud til Veteraner. Det store hus er solgt privat til den herre, vi talte med

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 7. august 2019 fra mobile enheder

Dette fantastiske stykke kulturarv blev besøgt en augustdag med solskin.
Det er utrolig velholdte arealer og så er det helt gratis at komme op og få den fantastiske udsigt helt klart et besøg værd hvis man er på Als

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, 431hellej
Anmeldt d. 31. juli 2019

Flot vedligeholdt fyrtårn med en god historie hele vejen op i tårnet.
Flot udsigt.
Gratis adgang.