“Nytænkt og gennemtænkt stjerneskud.”

Mommark Marina Seaside Bistro Cafe & Grill
Beskrivelse: Grillen er åben for pølser, is og drikkevarer - kun som take away. Seaside Bistro Café er under covid-19 midlertidigt lukket på grund af regeringsbegrænsninger. Vi ser frem til forhåbentlig snart at kunne modtage vores sultne gæster igen.

Nytænkt og gennemtænkt stjerneskud.

Menukortet: Det er detaljeret og oplyser om både om mad, at eventuel ventetid udløser en omgang til bordet og holdning til madspild. Det tiltaler mig virkelig meget.

Maden: Vi valgte hver et stjerneskud - et almindeligt og et stort. På menukortet kan vi læse i detaljer ikke bare om, hvad vi får, men også hvordan det er tilberedt.
Og vi er fuldstændig overvældede. Det smager fantastisk og er både nytænkt OG gennemtænkt. Vi kommer helt sikkert igen en anden gang.

Tak, KarenKirkegaard

Anmeldt 9. juli 2019 fra mobile enheder

Fuldt booket, men fandt en plads til os. Dejligt. God mad. Hurtig betjening og smilende personale. Altid en fornøjelse at være forbi. Fish'n chips - super godt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, nvesterlund
Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Café Mommark ligger lækkert ud mod strand og Marina. Når man ankommer til stedet har man ikke de store forventninger og stedet ligner da heller ikke noget særligt som så. Da vi var på tur rundt og var lidt sultne tænkte vi at vi kunne få lidt mad her.

Kortet afspejler typiske café retter som burger og stjerneskud og nuggets til ungerne. Så vi bestilte oppe i receptionen med forventning om hurtig klassisk café mad. Desværre tog det lidt tid inden maden kom og vi begyndte så småt at blive irriteret og sulten blev ikke mindre. Efter ca. 40 minutters venten kom maden så - og overraskelsen - bum

Alt hjemmelavet og lavet fra bunden med friske varer som der var kræset om. Jeg har spist rigtig mange stjerneskud i mit liv - men må sige at jeg blev helt rystet over hvor lækker en stjerneskud jeg fik serveret her. Friske pillede rejser som ikke havde lagt i lage, frisk fisk som var paneret i huset, utrolig lækker hjemmelavet tartarsovs - det hele spillede bare. Wauw - at man skulle få sit livs bedste stjerneskud på en lille café i Mommark på Als havde jeg ikke forventet. Cadeau til chefen på stedet. Eneste øv var ventetiden som jeg dog vil glemme denne gang - tak for god mad..

Dato for besøg: juni 2019
Tak, larspeterc
Anmeldt 6. november 2018

Vi fik en god frokost på denne lille skønne Café med udsigt over vandet. Maden var rigtig fin og omgivelserne super skønne og behagelige. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Per S
Anmeldt 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Har længe haft lyst til det specielle stjerneskud der serveres med fantastisk udsigt og atmosfære- selvom prisen er i den dyre ende af "Stjerneskuds skala" ;-)
Dejlig oplevelse god betjening og udmærket øl ...

Dato for besøg: september 2018
Tak, 658j_rgenc

Rejsende, der kiggede på Mommark Marina Seaside Bistro Cafe & Grill, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Mommark Marina Seaside Bistro Cafe & Grill? Fortæl om dine oplevelser!