“Sen aften”
Anmeldelse af Restaurant Vaerftet

Restaurant Vaerftet
Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

Ok, men manglede det sidste. Kødet var fremragende men pommes friterne var slatten. Ellers et dejligt sted

Tak, FrederikF410

Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk servering, fantastisk mad, fantastiske omgivelser. Alt var bare som det skulle være.
Kommer gerne igen

Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Var her igår. Bestemte allerede der at vi skulle komme igen. Og det har vi ikke fortrudt, især efter en hel pighvar. Super god oplevelse. Kommer helt sikkert igen

Tak, 168jespere
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

God betjening, selvom de havde mega travlt. Lækker mad med gode råvarer. Gratis salat pga. travlheden i køkkenet.

Tak, dortej337
Anmeldt 21. juni 2020

Vi havde bestilt bord og udtrykkeligt bedt om et udendørs bord. Alligevel var der ikke et bord til os. Efter vi fik et bord, sad vi 45 minutter og blev fuldstændig ignoreret af tjenerne. Vi måtte højlydt bede om at få lov at bestille, da en tjener uden at værdige os et blik endelig var i nærheden.
Det tog 2 1/2 time at få serveret en drink med snacks og hovedret. Eneste uopfordrede kontakt med serveringen var, da vi 2 minutter efter servering af hovedret blev spurgt, om den var i orden.
Er maden så virkelig i topklasse, kan det hos os redde meget. Desværre hæver den sig ikke over det meget ordinære.
Beliggenheden tæt på lystbådehavnen er 1. klasse. Det var vi enige om, da vi omsider kunne få betalt efter 3 timer. Men resten af pakken gør den dejlige beliggenhed skamme.
Restaurant Værftet får ikke vores anbefaling til andet end en kop kaffe eller en drink. Og husk at komme mens der er rigtig god plads ved bordene eller hav oceaner af tid.

Tak, Bugtrup

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vaerftet, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Grasten, Sønderborg

Har du været i Restaurant Vaerftet? Fortæl om dine oplevelser!