Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

En dejlig uge på Gammelmark strand camping. Vi nød udsigten, som man har på det meste af pladsen. Flotte og fine rene service faciliteter. Flot og dejlig pool område. Vi kommer gerne igen. Pladsen har mange legepladser og børnene kan være med til fodre dyrene. Et rigtig dejligt naturområde.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, Dorte B
Anmeldt d. 3. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt værelse og skønt at der var lagt linned på sengen dejligt fælles bad og køkken samt skøn tagterrasse. Vi blev taget rigt godt imod og fik dejlig morgenmad
Jeg kan varmt anbefale stedet. Beliggenheden er også rigtig dejlig ned til vandet med bålplads og fantastisk udsigt

Dato for ophold: august 2017
Tak, lisaaunsbjergl
Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

Indgår i visitSønderjyllands vandreferieprogram, hvor man kan får transporteret tung bagage mellem overnatningssteder (fantastisk). Dejligt beliggende campingplads, med gode badefaciliteter. Campinghytterne kræver, at man kan klatre op ad en hønsestige og ikke skal ud alt for mange gange om natten. Fint sengelinned, men husk at bestille morgenmad/aftensmad aftenen i forvejen eller at have noget med, ellers er du på den. Man må have hund med, dejligt. De har travlt.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, ViKrag
Anmeldt d. 28. maj 2016

Fantastisk sted til overnatning på Gendarmstien. Veludstyret campingplads med gode hytter. Dejlige badefaciliteter. Og en utrolig venlig og humørfyldt værtinde, der gør sit til, at man kan nyde opholdet. Pæn og rent område og skøn natur.

Værelsestip: Det er ikke hotel, men man kan leje både hytter og værelser
Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Pilgrims56
Anmeldt d. 17. august 2015

Dejlig rolig plads med den skønneste udsigt. Masser af muligheder for både for børn og voksne. Legepladser, dyr, strand og pool. Nok til vores ferie! Dejlig pænt og rent og meget imødekommende værtspar.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Heidi C