Anmeldt d. 3. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt værelse og skønt at der var lagt linned på sengen dejligt fælles bad og køkken samt skøn tagterrasse. Vi blev taget rigt godt imod og fik dejlig morgenmad
Jeg kan varmt anbefale stedet. Beliggenheden er også rigtig dejlig ned til vandet med bålplads og fantastisk udsigt

Overnattede: august 2017, rejste med venner
Tak, Lisa Aunsbjerg L
Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

Indgår i visitSønderjyllands vandreferieprogram, hvor man kan får transporteret tung bagage mellem overnatningssteder (fantastisk). Dejligt beliggende campingplads, med gode badefaciliteter. Campinghytterne kræver, at man kan klatre op ad en hønsestige og ikke skal ud alt for mange gange om natten. Fint sengelinned, men husk at bestille morgenmad/aftensmad aftenen i forvejen eller at have noget med, ellers er du på den. Man må have hund med, dejligt. De har travlt.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, ViKrag
Anmeldt d. 28. maj 2016

Fantastisk sted til overnatning på Gendarmstien. Veludstyret campingplads med gode hytter. Dejlige badefaciliteter. Og en utrolig venlig og humørfyldt værtinde, der gør sit til, at man kan nyde opholdet. Pæn og rent område og skøn natur.

Værelsestip: Det er ikke hotel, men man kan leje både hytter og værelser
  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, Pilgrims56
Anmeldt d. 17. august 2015

Dejlig rolig plads med den skønneste udsigt. Masser af muligheder for både for børn og voksne. Legepladser, dyr, strand og pool. Nok til vores ferie! Dejlig pænt og rent og meget imødekommende værtspar.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Heidi C
Anmeldt d. 31. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har haft en månedsplads i maj 2015 og har nydt hvert minut på denne smukke plads. Dejligt værtspar, der sørger for en ren og hyggelig plads med dejlig stemning. Vi kommer igen og igen og igen ....
Vi har tidligere haft børn og børnebørn med. Der er også fine faciliteter til børn. Prøv den!

Overnattede: maj 2015, rejste som par
1  Tak, Sasapil