Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

Indgår i visitSønderjyllands vandreferieprogram, hvor man kan får transporteret tung bagage mellem overnatningssteder (fantastisk). Dejligt beliggende campingplads, med gode badefaciliteter. Campinghytterne kræver, at man kan klatre op ad en hønsestige og ikke skal ud alt for mange gange om natten. Fint sengelinned, men husk at bestille morgenmad/aftensmad aftenen i forvejen eller at have noget med, ellers er du på den. Man må have hund med, dejligt. De har travlt.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, ViKrag
Anmeldt d. 28. maj 2016

Fantastisk sted til overnatning på Gendarmstien. Veludstyret campingplads med gode hytter. Dejlige badefaciliteter. Og en utrolig venlig og humørfyldt værtinde, der gør sit til, at man kan nyde opholdet. Pæn og rent område og skøn natur.

Værelsestip: Det er ikke hotel, men man kan leje både hytter og værelser
  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, Pilgrims56
Anmeldt d. 17. august 2015

Dejlig rolig plads med den skønneste udsigt. Masser af muligheder for både for børn og voksne. Legepladser, dyr, strand og pool. Nok til vores ferie! Dejlig pænt og rent og meget imødekommende værtspar.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Heidi C
Anmeldt d. 31. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har haft en månedsplads i maj 2015 og har nydt hvert minut på denne smukke plads. Dejligt værtspar, der sørger for en ren og hyggelig plads med dejlig stemning. Vi kommer igen og igen og igen ....
Vi har tidligere haft børn og børnebørn med. Der er også fine faciliteter til børn. Prøv den!

Overnattede: maj 2015, rejste som par
1  Tak, Sasapil
Anmeldt d. 19. oktober 2014

Dejlig campingplads i det sønderjyske! - Dejlig rolig men OK stor plads! - Rene toilet forhold, blev rengjort flere gange dagligt! - hyggelig beliggenhed lige ned til vandet! - Dejligt med bad der indgår i prisen. Var der juli 2013, men det kan tripadvisor IK skrive! Hilsen nordjyden fra Frederikshavn

• Overnattede: juli 2014, rejste som par
Tak, Mari-Luise P