“Et besøg værd - også med børn!”

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Broager
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Gammelmark Strand Camping
Vurderet som nr. 2 ud af 2 specialiseret indkvartering i Broager
Odense, Danmark
1 anmeldelse
“Et besøg værd - også med børn!”
Anmeldt 17. august 2015

Dejlig rolig plads med den skønneste udsigt. Masser af muligheder for både for børn og voksne. Legepladser, dyr, strand og pool. Nok til vores ferie! Dejlig pænt og rent og meget imødekommende værtspar.

Overnattede Juli 2015, rejste med familie

Alene
Forretning
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
11 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nyttige stemmer
Anmeldt 31. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har haft en månedsplads i maj 2015 og har nydt hvert minut på denne smukke plads. Dejligt værtspar, der sørger for en ren og hyggelig plads med dejlig stemning. Vi kommer igen og igen og igen ....
Vi har tidligere haft børn og børnebørn med. Der er også fine faciliteter til børn. Prøv den!

Overnattede Maj 2015, rejste som et par
1 Tak, Sasapil
Frederikshavn, Danmark
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
Anmeldt 19. oktober 2014

Dejlig campingplads i det sønderjyske! - Dejlig rolig men OK stor plads! - Rene toilet forhold, blev rengjort flere gange dagligt! - hyggelig beliggenhed lige ned til vandet! - Dejligt med bad der indgår i prisen. Var der juli 2013, men det kan tripadvisor IK skrive! Hilsen nordjyden fra Frederikshavn

• Overnattede Juli 2014, rejste som et par
Tak, Mari-Luise P
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Broager
7.0 km væk
8 anmeldelser
9.5 km væk
Danhostel Sønderborg-Vollerup
Vis priser

Har du været i Gammelmark Strand Camping? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Gammelmark Strand Camping

Ejendom: Gammelmark Strand Camping
Adresse: Gammelmark 20, Broager, Sønderborg 6310, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Sønderborg > Broager
Faciliteter:
Strand Drikkevaresortiment Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 2 specialiseret indkvartering i Broager
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
- smukt beliggende ned til Vemmingbund bugt på Broagerland ved Sønderborg. Gammelmark Strand Camping, et dejligt sted at holde fri og ferie. Vi har en fantastisk natur med mulighed for både afslapning og aktivitet. - Kom og nyd den eneståede udsigt - oplev naturen og det historiske Sønderjylland. Vi byder jer hjertelig velkommen til vores lille naturperle.... Inge og Henning Tychsen ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?