“Et besøg værd”
Anmeldelse af Aagaard Kro

Aagaard Kro
Beskrivelse: Restaurant med ala carte og gourmetmenu selskabslokaler og diner transportable stort vinkort
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad, , få skønne råvarer, kreative tilberedningsmetoder, smagfuldt, og flotte anretninger . De kan deres kram, de er et besøg værd

Tak, charlotteaA4103CB

Anmeldt 25. september 2020 fra mobile enheder

Vi fik serveret septembers lækre veltillavede fem retters gourmetmenu i hyggelige omgivelser, af et meget professionelt og venligt personale

Dato for besøg: september 2020
Tak, kum4101
Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Besøgte Aagaard Kro med en større gruppe, og vi blev ikke skuffede.
Vi nød 5 retter og sluttede af med kroens legendariske ostebord (se billederne).
Betjeningen var også helstøbt - nærværende, kompetent of venlig.
Kort sagt en helstøbt aften, som vi gerne gentager

2  Tak, Christiansen1966
Anmeldt 17. august 2019

Sanse indtryk kan være sensuel og i kroens 100 årig autentiske matrialiske indretning bliver man taget til fange og forført af smag og lækre konsistenser. Følesansen og øjet oplever kærligheden i anretning og udvalg af rå varer og organilitet. En dejlig aften som jeg sent vil glemme. En lille kritik, så kunne jeg godt have undværet foie gras på menu kortet, men der er altid en slange i paradis.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Zanny L
Anmeldt 12. februar 2019

Vi startede i pejsestuen med snacks og med menukortet i hånden. Herefter gik vi ind i restauranten, hvor vi bestilte mad og drikkevarer. Alt smagte super godt og var veltillavet. Super betjening og meget personlig. Vi prøvede også deres ostevogn, som var meget imponerende, så hvis der er plads til det kan vi sagtens anbefale den også. Store portioner - vi er i Jylland!

Dato for besøg: januar 2019
2  Tak, 212MariaS

Rejsende, der kiggede på Aagaard Kro, kiggede også på

Har du været i Aagaard Kro? Fortæl om dine oplevelser!