Bjarne F
Thisted, Danmark

Stor lejlighed

Anmeldelse af Brundtland Golf Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. jan. 2019
Købte en deal til Brundtland Golf hotel (vi spiller dog ikke golf). Efterfølgende købte vi en ekstra overnatning.

Besøgte stedet i oktober ifbm besøg i Fredericia Teater og en tur i grænselandet.

Fik en stor lejlighed med siddegruppe, lille te køkken og med udsigt direkte ud på golfbanen. Fint sted - fin morgenmad.

Med i dealen var der også en 4 retters menu som kunne nydes i restauranten på 1 sal. Smagte fremragende men der var godt nok ikke så megen mad. Glad for at jeg ikke havde gået 18 huller inden indtagelse af denne.

Ved afrejse var vi tæt på at have fået den ekstra overnatning gratis - men vi spurgte lige en ekstra gang om han var sikker på dette beløb og så fik vi betalt for det hele. Tror han var lidt forvirret over alle de golfspillere som gik og ventede og ventede på at rimfrosten skulle forlade banen, så de kunne spille.
Dato for ophold: oktober 2018
3,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
1.260 kr.
Ribe Byferie Resort
24.7 km fra Brundtland Golf Hotel
Vis flere hoteller i Toftlund
Anmeldt d. 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Herligt sted, smuk natur, meget fine store værelser med fantastisk udsigt.
Fin betjening på kontoret, frisk og behagelig personale i restauranten, og fire FREMRAGENDE retter om aftenen.
Vi kommer igen 👍😎

Dato for ophold: oktober 2018
2  Tak, AllanB1181
Anmeldt d. 22. august 2018

Vi spiller ikke golf men valgte hotellet fordi det så hyggeligt ud, og man må sige at det levede op til vores forventninger. Rigtig god modtagelse og dejligt værelse med udsigt over golfbanen. Spiste en 4 retters menu på hotellet rigtig dejlig mad og super god betjening. Kommer gerne igen

Dato for ophold: august 2018
Tak, 418hannep
Anmeldt d. 1. august 2017

Kan stærkt anbefales
Var på ophold på Brundtland golf hotel sammen med konenog det var et afb de bedre.
vi ankom på stedet cva kl.11.15 er fik set os lidt omkring på stedet. vi købnte et par øl og fik så lyst til at tjekke ind (normalt fra kl.14) men dette var intet problem de var klar med værelset. super så kunne vi pakke ud og s frokst på stedet incl. i opholdet. kørte en lille tur til ribe, skærbæk, der er mange seværdighedder omkring toftlund. tilbage på hotellet tjekkede vi alt omkrin hotellet og kunne se at der var bruger betalling som greenfee gæst. 25,- pr prs. men vi havde købt ophold med overnatning så det var incl. efter at have indtage vores 2 retters menu stod den på terressehygge som nok på grund ferie trængte den til at blive fejet og æskebæret at blive tømt. efter en hyggelig morgenmad
var det tid til prøve banen den stod skarpt, greens var familie venlige (langsomme) men ellers var banen velplejet, personalet venlige og smilende
ALT I ALT VAR DET ET GODT OPHOLD 4 ****

Værelsestip: værelset var flot og var udstyret med thekøkken elkedel gratis kaffe og the Spil evt. banen 2 gange på et ophold, det er den værd
Dato for ophold: august 2017
1  Tak, Jimmy H
Anmeldt d. 27. juli 2017

Havde booket et golfophold med mad incl. Fik en super varm velkomst og adgang til værelset selvom vi var 2 timer for tidligt på den.
Fint stort rummeligt værelse i meget fin stand med udsigt overgolfbanen og med en lille terrasse. Alt virkede ( Wifi kunne dog godt være lidt hurtigere). Dejlig mad og igen super betjening. Rimelige priser på drikkevarer.
Banen i meget fin stand - ensartede gode greens. Lidt vel mange doglegs efter min mening men smag og behag er jo forskellig.
Kommer meget gerne igen
Kommer gerne igen

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, CopenhagenShi
Anmeldt d. 9. juni 2016 fra mobile enheder

Vejret var absolut ikke det bedste - de lækre værelser var absolut dejlige at komme ind til.

Vi var 70 og havde booket et ophold, og maden var dejlig og servicen i top, alle var begejstrede.

Banen i ok stand. Dejligt

Jeg skal helt sikkert på ophold dernede igen.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, ToveWitt