TripAdvisor
Rødding
Tilføj
Indbakke
Søg

“Hold jer endelig langt væk!”
Anmeldelse af Hotel Rødding

Hotel Rødding
Anmeldt 18. november 2019

Havde betalt opholdet på forhånd, men valgte på trods af dette alligevel at opgive overnatningen efter et par timers ophold på hotellet, da vi så værelset og oplevede de meget ringe forhold. Vi blev mødt af et MEGET spartansk indrettet værelse med tilhørende badeværelse, begge steder var der iskoldt ved ankomst. Ved tjek- ind fik vi desuden oplyst, at varmtvandshanen skulle løbe i mindst 15 min., før der var varmt vand! Sidstnævnte blev vi enige om at afprøve allerede kort efter ankomst, så vi tændte for bruseren i brusenichen men med det resultat, at hele badeværelsesgulvet stod under vand efter få min. Eftersom der ikke findes varme på badeværelset, var det nu umuligt at komme på wc, vaske hænder osv. uden at få meget våde fødder længe efter, vi havde slukket for bruseren.
Vi var eneste hotelgæster den aften, hvilket jeg i dag godt kan forstå, vi kommer ialtfald aldrig igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, bullesbul

Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Vi blev henvist til hotellet af Rødding Højskole og var tilfreds med familierum nr5.
Eneste ønske er et spejl på væggen og en lille udskiftelig bademåtte at stå på.
Værelset var rent, badeværelset ligeledes og der var ingen larm fra restauranten nedenunder.
Stedet er også velegnet til større familiefester

Dato for besøg: august 2019
Tak, Evert K
Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Ganske fint til hverdag og familiehygge.
Maden var go og prisen fin. Personalet var venligt og lavede sjov med børnene. Go humor!

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Camilla S
Anmeldt 28. juni 2019

Hvis din vej går forbi Rødding, så tag ind på Hotel Rødding og spis. Forsøg at få bord i krostuen - der er der rigtig hyggeligt.
Har spist der med et selskab af unge menesker og en anden gang med familien. Begge gange en rigtig god oplevelse.
Man kan sidde og spise og tage sig god tid.
God dansk mad - lavet fra bunden.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, AnetteSchjodtThorsen
Anmeldt 11. februar 2019

Spiste der med hele familien og vi høre til den tunge del af Danmark, men der er ok med plads, selv til store mennesker. Maden er der absolut ikke noget at klage over og betjeningen er også rigtig god. Så tommel op her fra!

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, BenteJ131

Rejsende, der kiggede på Hotel Rødding, kiggede også på

Rødding, Haderslev

Rødding, Haderslev

Har du været i Hotel Rødding? Fortæl om dine oplevelser!