“Dagensret og et glas vin”
Anmeldelse af Hotel Rødding

Hotel Rødding
Anmeldt 1. juli 2016

eg var 30/6 forbi Rødding og der fik jeg dagens ret, det var dejlig mad, frisklavet og rigeligt.
Men når jeg så betaler giver jeg, kun 5.kr mindre for et glas vin og alm poste vand, end jeg gav for maden.
Det skal jo ikke komme den venlige betjening til skade, så jeg betalte uden et ord.
Men kære Hotel, om det var vinen som var så dyr, eller man tager sig ekstra godt betalt for alm. poste vand ved jeg ikke, da der ikke fulgte nogen form for bon med.
Men nu er det jo ikke et eller andet fint snop sted, så tænk over jeres hvor meget i evt. bør tage for alm vand, når man køber vin med til jeres mad.
Så dette var mit første og sidste besøg på dette Hotel. Den slags skræmmer folk væk.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jesper M

Anmeldt 11. april 2016

Meget behagelig modtagelse i receptionen. Fint renoveret værelse til prisen. Skulle vi bo der i flere dage, ville vi betale for større værelse. Vi spiste i den super hyggelige krostue, hvor menukortet er stort og retterne er meget store. Priserne er fair. Eneste minus var tjeneren. Hun var ikke særlig skarp. I en halv time var al personale pist væk(tror de var ude at spise). Det er ikke smart når man har 4-5 borde med gæster. Vi ville gerne ha haft kaffe/te og dessert, men tjeneren havde mere travlt med at få lukket af, end at tjekke sine gæster. Det var lidt ærgerligt, når nu alt spillede.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Rosa B
Anmeldt 28. marts 2015

Kedelig mad med for lidt smag. Der var gjort meget ud af anretningen, som var flot, og personalet var venligt og servicemindede. Desværre var maden ikke lækker og under middel. Desserten var dog oppe på middel. Bollerne til natmaden var f.eks. tørre.

Dato for besøg: marts 2015
Tak, Gert_Flensborg
Anmeldt 12. november 2014

Fik en 3 retters gourmetmenu,som var flot anrettet,vel tilberedt og velsmagende
I hyggelige lokaler med venlig betjening
Pris og kvalitet passer

Dato for besøg: november 2014
    • Stemning
1  Tak, tagen2013
Anmeldt 28. december 2013 fra mobile enheder

Her rammer nostalgien når man går ind af døren, og ind i den smukke krostue. Hold op hvor er her hyggeligt.

Derfor får man også tanken at det er ordentlig hjemmelavet mad, lavet med kærlighed. Og især til de priser. Men man bliver slemt skuffet.

Vi kom til kaffe, og fik børneis, æblekage og noget chokoladetærte. Alt var købemad. Børneisen var en firkant af den billigste vanilleis, strøet med et par Smarties. Virkelig skuffende for en 4 årig dreng.

Æblekagen havde ikke set skyggen af andet end glas, og dårlige, gummiagtige, købemakroner.

Tror kæresten var glad nok for hans købetærte fra frost, men en slem, kulinarisk skuffelse, hvis man forventer at maden er hjemmelavet. Den er hjemmetilberedt.

Servitricen var rigtig sød, men en god service er også at oplyse om at maden ikke er hjemmelavet. Dette må stå for hotellets regning.

Dato for besøg: oktober 2013
    • Stemning
Tak, Milo S

Rejsende, der kiggede på Hotel Rødding, kiggede også på

Rødding, Haderslev

Har du været i Hotel Rødding? Fortæl om dine oplevelser!