“Ok til prisen”
Anmeldelse af Blichers Kro Restaurant

Blichers Kro Restaurant
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Efter en tur hjem fra Tyskland efter råvarer Endte vi i Tjæreborg på Blichers Kro.
Jeg bestilte en omgang biksemad og min datter tog en Blichers burger.
Må indrømme min biks smagte godt, dog kunne kødet nok ikke tåle mere varme, var på kanten af gennemstegt/sort.
Datterens burger var stor og så rigtig fin ud, desværre ikke stegt helt, var til den røde side. (Nok en smagssag)
Men generelt ok til prisen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Oldermanden

Anmeldt 22. marts 2020 fra mobile enheder

Vi fik under disse omstændigheder leveret et par lækre wienerschnitzler fra Blichers kro. Schnitzler og sovs var rigtig velsmagende, og kartoflerne ligeså.
Det eneste der trækker fra er, at budet ikke havde handsker på, og det er no go i disse Coronatider.
Tak for et ellers lækkert og særdeles velsmagende måltid.
Vi kommer til at spise her igen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Anhope
Anmeldt 18. juli 2019

Vi kørte den autentiske stil med rejecocktail (væsentlig forbedret siden 90erne), stjerneskud og stegt flæsk til de voksne samt pasta bolognese og burger til børnene. Alt var super lækkert og smagte afsindigt godt.
Lidt rodet modtagelse og betjening generelt - tror de manglede personale. Men det betød ingenting for personalet var venligt.
Priserne er helt sindssyge når man er vant til det københavnske niveau. Vi spiste og drak en hel familie for blot 500 kr - og kunne sagtens have gjort det for mindre.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, dittehejberg
Anmeldt 13. februar 2019 fra mobile enheder

Både maden og personalet er helt fantastisk. Vi elsker at komme her hvor vi aldrig er skuffede når vi går derfra. Helt bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, idaguldborg
Anmeldt 3. februar 2019

Dansk mad der laves fra bunden og er yderst velsmagende samt helt i top undtaget er priserne som er yderst fornuftige.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Mogens S

Rejsende, der kiggede på Blichers Kro Restaurant, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland
Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Blichers Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!