Anmeldt d. 27. juni 2020

Har netop været på et SpotDeal ophold på Boutique Hotel Postgården i Holsted. Et lille hotel med en god atmosfære og god betjening. Vi fik tildelt en stort værelse, som vel egentlig er en ferielejlighed - pænt tog nydeligt. Ved ankomst fik vi et glas mouserende vin og lidt frugt - ganske udmærket, men middagen og ikke mindst ventetiden mellem de 3 retter, ødelagde helhedsindtrykket. Forret og hovedret vel ok, men desserten som vi efter knap en time, måtte rykke for, lod vi stå - den var ganske enkelt uspiselig. Selvom hotellets morgenbuffet var ok, kan vi kun give en gennemsnitlig karakter for dette ophold.

Tak, Steen0502
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

...har vi ikke nok af. Et supercharmerende hotel med en fantastisk betjening af ALLE vi snakkede med. Der er så mange små finurligheder, der gør opholdet enestående. Boede i “ Det første kys”.....ciceleringer i badeværelset med Det første kys, plaid med hjertet ....alt var gennemført, superrent og veltillavet lækker mad. Vore ALLERBEDSTE anbefalinger -:)

Tak, W8193TFkarenb
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Kan helt klart anbefales og vi kommer helt sikkert igen. Et rigtig hyggeligt sted med stor charme! God hjemmelavet mad og super betjening,det fås ikke meget bedre! Sjovt koncept med drive-in softice,det skal prøves næste gang! Skønt lokal-område med muligt for dejlige gåture!

Tak, 848jannid
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 par som havde 2 overnatninger her
, sikke det dejligt sted, som har nogle spændende og dejlige værelser. Her er rigtig pænt og rent. Mange muligheder for at sidde udenfor forskellige steder udenfor værelserne mange hyggelige kroge. Vi havde mad med i vores tilbud og fik 2 x3 retter og blev ikke skuffet nogle af dagene. Dejlig mad meget vel smagende og fint serveret. Vi kan helt sikkert anbefale hotellet. Kom ud og støt de danske hoteller

Tak, mariannes153
Anmeldt d. 23. maj 2020 fra mobile enheder

Med kort varsel bookede vi overnatning inkl 3 retters menu på hotellet og det var en rigtig god oplevelse. Dejligt stort værelse og badeværelse (det første kys) med gode detaljer. Fx stikkontakter ved sengen. Rent og pænt. Middagen på Det blå tog var rigtig god med is til dessert fra ejernes isbutik på den anden side af vejen. Ikke et prangende vinkort, men fik serveret en veltempereret rødvin. Kan mærke ejeren brænder for at yde god service og har nok at se til.
Morgenmaden var ikke prangende, men vi synes alt i alt at det var en dejlig oplevelse af besøge Postgården.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, annemettes794