“Ganske fornuftigt”

Bella Italia Pizza & Steakhouse
Anmeldt 11. december 2018 fra mobile enheder

Vi skulle have lidt mad, og valget faldt på Bella Italia. Ganske fornuftig mad til prisen. Et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Rasmus A

Anmeldt 26. juni 2018

Omfattende men lidt ensformidt menukort. Til gængæld var anretningerne flot anrettet og veltillavet, men portionerne var alt for store.
Ualmindelig hurtig, effektiv og meget venlig betjening.
Udmærket restaurant hvis menukortet havde været mere alsidigt, så man også fik lyst til at komme igen og prøve nogle af de andre retter. Nok lidt for meget stil forvirring omkring nogle af de klassiske italienske retter.
Ligeledes en stor fejl at servere almindelig kedelig dansk is i en italiensk restaurant.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Frank P
Anmeldt 7. april 2018 fra mobile enheder

Det var det dårligste, vi har oplevet!
Bordet vippede. Rødvinen (den dyreste på kortet) var lunken. Betjeningen var venlig nok, men ikke oplært i selv de helt elementære ting vedr. servering. Pizzaer kan de ikke lave. Der er en million forskellige på kortet, som produceres ved at hælde halvfabrikata-fyld på med rund hånd - herunder rå bacon!!!
Totaloplevelsen var ganske enkelt elendig. Vi kommer aldrig mere!

Dato for besøg: april 2018
2  Tak, 750JanR
Anmeldt 4. april 2018 fra mobile enheder

Lige spist en god pizza her. Stedet er meget hyggeligt og velbesøgt. Betjening super god. Udvalg af mange forskellige retter og pizza er lækkert. Stedet kan kun anbefales.

Dato for besøg: april 2018
Tak, 67brittaj
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Min datter ligger i dag syg med maveonde og opkast efter hun i går havde købt og spist pizza fra Bella Italia. Hun sagde at pizzaen lugtede af “fisk” skønt der ikke var fisk derpå, hvorefter hun smed 1/2 pizza ud. ( til 69 kr). Jeg ringede derop og fortalte om den uheldige oplevelse, hvilket umiddelbart blev modtaget som en fornærmelse og personligt imod køkkenchefen. Efter laaang diskussion, og uden anerkendelse af at min observation rent faktisk kunne være sandfærdig. ( ringer jo ikke for hyggens skyld, vel?) blev det således at vi har pizza tilgode... men, den indløser vi aldrig!!!! med frygt for dårlig mave og opkast igen.

Dato for besøg: marts 2018
3  Tak, 902tinav

Rejsende, der kiggede på Bella Italia Pizza & Steakhouse, kiggede også på

Har du været i Bella Italia Pizza & Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!