Svømmeland Nørresundby

Motion og relaxcenter

Anmeldt d. 31. marts 2018
MarianneL1071

Anmeldt d. 13. maj 2019

ikke den oplevelse jeg havde håbet på , vandet er alt for koldt og der er ikke specielt rent
som der burde være i en svømme hall.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, GitteF111
Anmeldt d. 28. december 2018 fra mobile enheder

Sammen med datter
Fedt med 50m men for koldt...
Til gengæld var saunaen i herreomklædningen kold også, faktisk sa nogle med mobiltelefon der inde og tørrede åbenbart efter svømmetur..
Herligheden var til gengæld dyrt...

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, 158jespere
Anmeldt d. 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Dejligt sted med noget for alle, men al for dårligt, at de ikke har en sikkerhedsafskærmning rundt om ovnene i saunaerne, jeg har flere gange oplevet børn og voksne brænde sig på dem.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Anne E
Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

Et dejlig sted for både voksne og børn Mange bassiner Varm sted og koldt sted at bade Stor bassin til at svømme langt i Vandrutsche bane Lavt bassin til små børn Godt cafeteria Venlig personale Motions center Alt i alt hvor der er noget for alle
Niels Jørgen Leth

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, njl1946
Anmeldt d. 31. marts 2018

Stort svømmebassin til den svømning. Badeland for de små. Relaxcenter for voksne med varme og (is)kolde bade. Og super med saunagrus.

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, MarianneL1071