Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com107 US$
Hotels.com107 US$
FindHotel107 US$
Priceline108 US$
Agoda.com107 US$
eDreams101 US$
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 7. januar 2022

Vi skulle med et formiddags fly til Trondheim via København og valgte at tage en overnatning her.
Et relativ nyt fint højhus hotel som ligger få minutters gang fra lufthavnen og parkeringspladserne.
Et meget service minded personale som virkelig tager sig af gæsterne.
Hurtig og nem tjek ind.
Fik et fint standard værelse ikke kæmpe stort men fint og rent og alt vi skulle bruge.
Fin lounge og mulighed for sandwich m.m. Og her er også en restaurant som vi dog ikke brugte denne gang.
Tjekkede ind om eftermiddagen i lufthavnen og havde lidt tvivl omkring Corona i Norge vort rejsemål, i lufthavnen fik vi ingen hjælp, men det gode hotel personale i receptionen var straks klar til at hjælpe og vi fik løst tingene, super service.
Vi havde en god nattesøvn og fik tjekket ud , super nemt.
Et super fint hotel med den bedste placering og det største plus deres personale som er i top klasse.
Vi kommer helt sikkert igen og vil kun anbefale hotellet.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Danes55
Anmeldt d. 10. juli 2021

Flinkt personale. Lynhurtig check ind og ud. Hyggelige og rene faciliteter. Lækre værelser. Rigtig god morgenmad. Skøn tagterasse at sidde og se solnedgangen med et lille glas. Tak for et virkelig behageligt ophold. Vi tænker helt sikkert at booke overnatning før flyrejse en anden gang igen. Kan i den grad anbefales.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Elanonym
Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Boede her en nat da jeg skulle have en tidlig flyver til cph. Rigtig fint standard værelse. Ligger super tæt på terminalen. Pizzaen i restauranten til 98 kr mindede om en frysepizza til 25 kr i netto! Ikke godt nok!!!

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Albert B
Anmeldt d. 5. februar 2020

Vi boede for anden gang på hotellet i forbindelse med, at vi skulle flyve tidligt fra Aalborg lufthavn. Dejligt værelse og god betjening i receptionen. Praktisk beliggenhed få minutters gang fra lufthavnen. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: januar 2020
2  Tak, Jytte G
Anmeldt d. 15. december 2019

Suverænt beliggende lufthavnshotel - bogstaveligt talt kun ét minuts gang fra afgangshallen i AAL.
Alt er nyt og lækkert, man mærker tydeligt, at hotellet er relativt nyt og ikke alt for brugt.
Værelserne har rå betonvægge og er en smule basic (bortset fra en kaffe/te-maskine), men hvad har man brug for af "hyg" på et lufthavnshotel? Jeg går ud fra, at alle kun har én overnatning enten på vej ud eller hjem...
Sengene er gode og selv om der ikke er langt til lufthavnen, er vinduerne så lydisolerede, at man ikke hører larm fra flyene på den anden side af vejen.
Desværre er belysningen på værelset meget fimset og læselyset ved sengen er næsten ikke eksisterende, så det er ikke et sted, som kan anbefales, hvis man skal arbejde i stedet for at slappe af.
Morgenmaden er RIGTIG god! Brød og pålæg er af meget høj kvalitet, men jeg håber dæleme, at de har styr på temperaturen, for noget af "på-køl-maden" stod direkte på et varmt bord / disk.

Dato for ophold: december 2019
Tak, frpe1960