“Et god sted for familie hygge, venner og bekendte”
Anmeldelse af Jin Shing

Jin Shing
Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 22. august 2018

Rigtig god mad, altid noget for enhver smag, og hyggen på stedet er helt i top, helt bestemt et besøg værd, oplev det selv :)

Tak, srir110

Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Stedet kinesiske retter er gode. Man får flere retter for en pris og en god mængde. Vi har altid rester tilovers.
Gode råvarer og gode ris.
Deres forårsruller kan bestemt anbefales!

Deres burger indeholder alt for meget dressing efter min mening.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Kristian J
Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk grillbar med stor udvalg af kinesiske retter og traditionelle danske grillretter til fornuftige priser. Portionerne er store og personalet er flinke og imødekommende. Selv om der kan virke fyldt og lang kø, er betjeningen hurtig.

Tak, JensM74
Anmeldt 10. juli 2018

De er altid hurtige og søde
Maden er som det skal være og har endnu ikke oplevet fejl i min bestilling fra grillen

Tak, Dorrit C
Anmeldt 28. maj 2018

Uanset om vi har været til buffet, grillebar eller take-away. Så har vi spist mere end vi burde - for her er levninger ikke en mental mulighed ;-)
Ja, der kan være travlt, men jeg har flere gange bestilt via telefon til afhentning, og alt var perfekt.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Jytte A

Rejsende, der kiggede på Jin Shing, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Jin Shing? Fortæl om dine oplevelser!