“Det allerbedste sted er store restrup herregårde.”

Store Restrup Herregaard Restaurant
nr. 4 af 10 Restauranter i Nibe
Anmeldt 21. september 2020

Hejkan på det varmeste anbefale store restrup herregårde.Vi elsker og nyder dette sted og finder altid ro.Personalet er guld værd og altid søde rare og super flot service med et smil og betjening.Intet mangler.Der er rent og pænt og smukt.I disse tider med corona kan jeg på det varmeste anbefale stedet.De tager så godt hensyn og selv hvis man kronisk som jeg så tager de meget hensyn så man føler sig meget tryg og rent spritet.Så intet mangler.Maden er en ren nydelse hvor ens sanser blir prøvet.Så flot mad og smager himmelsk.Dejligt varierende retter.Omgivelserne er en fryd for øget og så flot udsigt og skal unde sig selv en dejlig gå ture hvor man for brugt sanserne slappet af.Så und jer selv dette dejlig ophold og i vil bare blive forkælet og kunne jeg give 10 stjerner så fik de det og er dem alle vær.så store restrup herregårde er bare det bedste.Så vi kommer varmt igen på 7 år.de varmeste anbefalinger fra anette hollænder

Dato for besøg: september 2020
Tak, 349anettee

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Var der som en del af et ti-personers stort selskab. Vi fik en 3 retters menu med vin menu. Efter maden var det ikke muligt at købe kaffe eller drinks eller i det hele taget noget som helst. Tjeneren undgik os simpelthen og nej vi var ikke højlydte eller andet, vi var der for at fejre en 80 års fødselsdag og eftersom vi skulle overnatte havde det været dejligt at slutte med lidt kaffe, men ak nej!

Tak, DGreve
Anmeldt 25. april 2020 fra mobile enheder

Fantastisk flot sted og alt var i top, lige fra mad og til vores værelse i hovedbygningen
Kommer tilbage en dag, hvor Corona-tiden er ovre og oplever den hyggelige stemning dér ☀️

Dato for besøg: april 2020
Tak, Laaz1983
Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Gennemført hyggeligt. Alle detaljer som at være på et godt solid engelsk "manor".
Alt er smagfuldt indrettet. Det føles som at træde ind i det 19 århundrede

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Lars R
Anmeldt 17. december 2018

Var igår på herregården med hele familien for at se den smukke juleudsmykning og få kaffe og kage tallerken. Selve omgivelserne oser af atmosfære, men må sige jeg/vi var temmelig skuffet over maden. Det virkede temmelig fabriksfremstillet. Kunne ligeså godt have taget i Rema1000. Vi betalte 800,- for 5 mand for eftermiddagskaffen med kage og må sige at det var det bestemt ikke værd.
Grunden til jeg giver 2 stjerner og ikke en er udelukkende på grund af de smukke omgivelser.

Dato for besøg: december 2018
1  Tak, Maj-Britt K

Rejsende, der kiggede på Store Restrup Herregaard Restaurant, kiggede også på

Har du været i Store Restrup Herregaard Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!