Konfirmation

Var til konfirmation og til trods for 30 grader var det behageligt i lokalet. Selve udstillingen... læs mere

Anmeldt d. 16. august 2020

Anmeldt d. 24. juli 2020
Danes55
Holstebro, Danmark

Anmeldt d. 24. juli 2020

Kørte til Vildmoseporten for at starten en tur til Store Vildmose og havde håbet på at få lidt info om området inden vi kørte ud i dette, Men her var endnu ikke sæson og vi så ingen mennesker, så vi kørte selv ud i området.
Fandt en mindesten tæt ved en rundkørsel rejst over en flybesætning som styrtede ned 26.4.1940 en engelsk besætning på 4 mand som blev skudt ned af tyskerne, de skulle fotografere bygningen af Aalborg lufthavn, men de kom ikke hjem.
Fortsatte til Grishøjgaard Krat hvor der var et udsigts tårn/fugletårn med den flotteste udsigt over området søer, skov og krat.
Kørte herefter rundt om krattet for at finde en vandresti, vejen der til var grus/markvej og lidt besværlig vandrestien kunne nok trænge til lidt pleje, men et fint område og god plads og masser af natur.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Danes55
Anmeldt d. 5. november 2019 fra mobile enheder

God rundtur i Vildmosen med guide pg derefter besøg på museet! Mange udstillede dyr og god fortælling om området!

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, evalausten45
Anmeldt d. 1. juli 2018 fra mobile enheder

Spændende sted,på vildmoseporten som fortæller om stedets historie. kommer gerne igen anbefaler til bekendte og venner.

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, HennyN34
Anmeldt d. 10. november 2017

Vi besøgte vildmoseporten. Meget billedmateriale og giver et godt billede af vildmosen - man går rundt på egen hånd og har derfor god tid.

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, ole h
Anmeldt d. 6. september 2017

Lokale frivillige har skabt en enestående mulighed for som turist eller tilflytter at få en bred viden om Store Vildmose - inden man begiver sig ud i naturen for selv at opleve den særegne .
Krydret med spændende historier om livet i og omkring mosen i flere tusinde år - kan man her få viden og indsigt og ikke mindst overblik over Vildmosen med de mange aspekter.
Et besøg værd for den videbegærlige - også egnet for børn.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, kjeldlisby