130 US$
Priceline130 US$
Travelocity108 US$
Trip.com132 US$
Anmeldt d. 27. juli 2021

Min kæreste og jeg bookede er ophold i forbindelse med at vi skulle besøge Blokhus. Jeg vil ikke anbefale nogen at booke her. Værelserne er ikke rene, dårlige senge hvor fjedringen er gået i stykker. Lamper samt vinduer er gået i stykker, ja der var egentlig ikke så meget der fungerede. Dårlig morgenbuffet og ja aftensmadens gad vi ikke engang at smage, fordi det ikke var indbydende.

2  Tak, katjamoellerhansen
Anmeldt d. 23. juli 2021

4 dages ophold med halvpension, dejligt hotel, skøn beliggenhed ved sø, venligt personale, dejligt værelse, hyggelig restaurant, mulighed for dejlig gåture rundt om søen, 3 terrasser med havemøbler, vi kommer gerne igen.

Tak, erlingw2020
Anmeldt d. 20. juli 2021

Vi blev lovet en lækker buffet til aftensmad, og jeg har aldrig set mindre buffet. Dårlige kartofler, lidt slatne grøntsager og tørt kød og så vil jeg ikke engang bruge tid på at fortælle om forretten, der var om muligt endnu mindre.
Værelset og omgivelserne er fine, dog en del trafikstøj.

Tak, 287mettep
Anmeldt d. 12. juli 2021

Hotellet var meget charmerende og lækre omgivelser, men dog manglede der udendørs møbler. Maden var under standard, overkogte grøntsager og mad som havde været serveret dagen før. Servicen var der ingen ting af, da de to tjenere som var på arbejde, havde alt for travlt med et selskab og manglede overblik. Køkkenet mangler inspitation og kreativitet. Hellere tage mere for
Opholdet og at kvaliteten er i top.

Tak, AnneVibekeJ1
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Hotel Søparken er et glimrende udgangspunkt for at udforske Jammerbugts skønne omgivelser.
Hotellet er beliggende tæt ved en sø, der kan være god for en rask gåtur.
Hotellet er i ok stand med imødekommende personale.
Morgenmaden er ok .
Rigtig god menu om aftenen.

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, Erik5283