150 $
Hotels.com127 $
CheapTickets127 $
Trip.com150 $
Anmeldt d. 19. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal med mad og overnatning. Beliggenheden er fin med gode parkeringspladser lige uden for hotellet. Rigtig dejlig smilende velkomst og hurtig anvisning af værelse. God størrelse på pæn og rent værelse ud mod parkeringspladsen. Kaffe og kage var klar ved vores ankomst. Der var spisning 3 retter imellem kl 18 og 20. Det var tag selv bord, hvor alle retter stod fremme. Der var tallerkener klar. Desværre måtte vi så vente med at få bestik, og en tjener til at bestille drikkevarer ved. Det var som om, man ikke var forberedt på os gæster. Maden var udmærket, og smagte godt. Men der manglede hygge. Ingen duge, lys og borddækning. Jeg tror de kunne have solgt mere ekstra, hvis der blev hygget om gæsterne. Stor morgenbuffet der var pæn anrettet og med et godt udvalg.

Dato for ophold: september 2020
Tak, HardyB758
Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Skulle til fest lørdag og vi kom fredag sent , vi fik værelset ingen problemer der , men da vi kom op på værelset uha da da , der har vist ikke været en rengøring der oppe længe , spindelvæv fra loftet ,tyk lag støv på skrivebordet , skabe og de tuber med shampoo der var stillet frem var brugte .. sengene var meget levende at sove i, da det var drømmesenge med en meget tynd madras. Der var rester fra morgenmaden dagen før på alle borderne. Og beskidt service alle steder. The og kaffekande var meget ulækkerer og meget beskidte. Service er der alsolut ingen af. Meget ulækkerer toiletter da der var fest lørdag aften. Og meget uvidende køkken personale. Morgen mad var under al kritik da der ikke var nogen Corona regler og intet sprit.. kun udenfor døren. Og meget langt væk.
Selve hotellet virkede meget slidt...

Dato for ophold: september 2020
Tak, Erling L
Anmeldt d. 3. september 2020

Positivt ophold til prisen serveringspersonale meget venlige og smilende. Receptionisten virkede ked af vi rejste tror jeg I ihvert fald lettere vrissen da vi tillod os at spørge om vi måtte få pakket en gave ind vi købte i receptionen, og fortalte at det ikke var en gavebutik, men hentede servietter til indpakning. Ellers rigtig godt tilfreds

Tak, Svend-Erik A
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et værelse med en ekstra sovesofa, men fik et lille værelse under loftet med skrå vægge, og badet var så småt at man kun kunne være en ad gangen derude. Sengene var ok. Aftensmaden vi fik til festen bestod af tunmousse, rosastegt andebryst og is
Mousseen var ok men andebryst var absolut gennemstegt og virkelig sejt kød
Desserten var ok.
Morgenbrødet havde fået en tur i ovnen lidt for mange gange og var utroligt tørt
Ellers et fint område men meget støj fra vejen

1  Tak, ITJylland
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Hotel Søparken er virkelig ikke anbefalelsesværdig. Hotellet er nedslidt, værelserne lugter og maden er elendig - morgenmaden okay.
I nærområdet er der basis for nogle gode udflugter - vi besøgte bl.a
Blokhus, Tranum Fosdal og Aalborg

Tak, 336hanneg