Gratis afbestilling indtil d. 30/07/21
CheapTickets127 $
eDreams127 $
Trip.com150 $
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Hotel Søparken er virkelig ikke anbefalelsesværdig. Hotellet er nedslidt, værelserne lugter og maden er elendig - morgenmaden okay.
I nærområdet er der basis for nogle gode udflugter - vi besøgte bl.a
Blokhus, Tranum Fosdal og Aalborg

Dato for ophold: august 2020
Tak, 336hanneg
Anmeldt d. 18. juli 2020

Når man har besøgt mange kroer i i Danmark, er der naturligvis store forskelle, pris, mad og hotel. I den absolutte billige ende, finder man Søparken her får man fuld valuta for pengene. Venlig betjening, dejligt hotel og ok mad.

Værelsestip: hvis man er dårlig gående skal man bede om et værelse i stuen (der ingen elevator)
Dato for ophold: juli 2020
Tak, Per N
Anmeldt d. 6. marts 2020

Dejlig beliggenhed i Nordjylland.
Pæne rene værelser.
Aftensmaden bestod af buffet hver aften, med forret, hovedret og dessert. Den var meget lækker, fin, pæn og ordentlig. Hvis man har mere end 4 overnatninger, blir' buffeten lidt ensformig.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Lund464
Anmeldt d. 21. januar 2020

Besøgte det som en gruppe på 56, som havde adgang til et samlings-lokale til fælles aktiviteter. Alt fungerede perfekt på de to overnatninger vi var der. Virkelig god valuta for pengene. Særlig morgenmaden og værelserne skal fremhæves.Selv om der var travlt, var personalet effektivt og venligt.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, th0rdis
Anmeldt d. 9. november 2019

Tæt ved en sø . Byen er jo ikke ret stor, men rimelig afstand til Vestkysten. Værelse rent og gode madrasser, men ikke noget særligt og efter problemer i et værelse flyttede vi til et andet uden sengeborde. I det hele taget har vi boet på mange hoteller, hvor blot nogle småting, kunne gøre det meget bedre. Meget venligt personale og da opholdet var med mad, må jeg sige køkkenet var udmærket, og de unge piger ved serveringen virkelig venlige ,søde og servicemindede. Lidt bedre organisering af maden, når det et buffet, ville gøre underværker.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, FlemmingD51