Anmeldt d. 3. juli 2017 fra mobile enheder

Som engangs campist var det en fornøjelse at være på Camping hvor der var så fine og stort set altid rene toiletter samt altid hyggelig stemningen på pladsen. Efter vi var kommet hjem til vores nye hus så vi at der var kommet en mail fra Camping pladsen (Lone og Morten) med kvittering og en lille hilsen

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, fodslawnp
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017

Tak for jeres fine anmeldelse, håber i nyder jeres nye hus.

Anmeldt d. 28. juli 2016

Rigtig fin campingplads med en dejlig beliggenhed. Den ene servicebygning samt pool området kunne godt trænge til en opdatering. Men alt i alt en dejlig plads med et rigtig godt område til børnene, hvor der altid er noget at give sig til. Der er masser af aktiviteter for både børn og voksne og værtsparret er altid klar på forslag til nye.

Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, Tine T
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juli 2016

Tak for de rosende ord, det er altid dejligt at høre. Jeg er enig med dig i, at vores poolområde trænger til et løft, det arbejder vi på :)

Anmeldt d. 17. juli 2016

Her har vi en campingplads med en fremragende udsigt fra terrassepladserne og en flot solnedgang. Et serviceminded værtspar. Ja en plads vi gerne besøger igen. Der var rent og pænt i servicebygningerne og Hjarbæk Fjord lå dejlig tæt på. Masser af gode cykelruter i omegnen.

Værelsestip: Hvis man er til en god udsigt så vælg en af Udsigtspladserne mod et beskedent ekstra beløb.
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
1  Tak, Henning H
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. juli 2016

Tusind tak for den fine beskrivelse af vores terrassepladser, det er altid dejligt med roser.

Anmeldt d. 21. august 2015 fra mobile enheder

Hej Lone og Morten
Vil lige skrive et par ord til jer .
Vores første år som fastligger er snart slut
Vi har været her siden Marts og det er snart ved at september hvor vi skal takke af for den gang , men vi kommer helt sikkert tilbage næste år
Men i skal vide at i gør det utroligt godt for alle aldre ☺altid varm vand i hanerne .
Kan godt være den ene service bygning er af ældre dato men der er altid rent og det fungere ☺ poolen har bare været et hit når vejret har været til det og kan slet ikke nikke genkendende til den kritik som er skrevet , man kan ski da ikke undgå der kommer blade i overfladen når der er træer og blæst .
Træerne giver jo os den læ som mange efterspørger . Med hensyn til sortiment i kiosken,hvis det man skal bruge ikke lige er der så siger man det bare og så er det der senere samme dag eller dagen efter ,hvor finder man lige den service andre steder .
Så tumbs up ☺
Hvad jeg os gerne lige vil sige er at alle de aktiviteter i arrangere for børn i alle aldre (incl voksne) er virkeligt et hit ☺
Det skal i have stor ros for
Mange tak for det ☺
På gensyn til Marts

Overnattede: august 2015, rejste med familie
1  Tak, Susanne N
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017

skriver lige igen, da jeg ikke har fået sendt mit svar. Tak for de rosende ord Susanne, det sætter vi stor pris på.

Anmeldt d. 4. august 2015

Campingpladsen er smukt beliggende med udsigt over Hjarbæk fjord. Meget hyggelige gå/løbe/cykel ruter udfra pladsen. Men, men, men.....
Selve pladsen var en STOR skuffelse. Meget nedslidt overalt. Meget lille udvald i dagligvare. Poolen var for os, IKKE brugbar, da den fremstod beskidt med mange blade flydende omkring. Vandet var stillestående i de 3 dage vi var på pladsen, altså var der ikke på noget tidspunkt tilkoblet en pumpe eller anden cirkulation. Vores børn på 9 og 10 år fik til deres store ærgrelse, ikke lov at bade i den da vi var alvorligt nervøse for vandkvaliteten.
Jeg vil ikke anbefale pladsen til andre.

Overnattede: august 2015, rejste med familie
Tak, Lotte A
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. august 2015

Hej med jer Vi beklager I har haft en opfattelse af, at poolen ikke var ok at bade i. Pumperne kører døgnet rundt og der bliver taget prøver tre gange i døgnet jf. dansk lovgivning.