Åben i dag: 13.00 - 17.00
Dejligt kaffebord

Fint lokale på 1. sal med udsigt over fjorden. Lækkert sortiment til kaffen. Alting virkede... læs mere

Anmeldt d. 2. november 2019
Margrethe S
Middelfart, Danmark
Fantastisk oplevelse.

Anmeldt d. 13. april 2019
kafl0
København, Danmark

Anmeldt d. 13. april 2019

Vi kørte fra Skive til Dalsgaard Antik, som åbnede kl 13. Vi drak kaffe og spiste dejlig æblekage i cafeen. Der er så meget at kigge på, så to timer er slet ikke nok. Vi havde et arrangement senere, så vi var nødt til at køre.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, kafl0
Anna Margrethe T, Ejer hos Dalsgaard Antik, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2019

Mange tak for jeres positive indlæg

Anmeldt d. 21. juni 2016

Vi ankom en regnfuld juni dag, perfekt for at gå rundt og kigge, alt ret pænt og velarrangeret, restauranten på 1ste sal er pæn og hyggelig, men ikke i den billige ende.

Dato for oplevelse: juni 2016
2  Tak, fhl
Anmeldt d. 17. februar 2016

Dette sted er en god oplevelse , der er et stort udvalg af antik. desuden har man et stort udvalg af Georg Jensen damaskvæveris varer . Der er en udmærket cafe der serverer alm. cafe mad

Dato for oplevelse: februar 2016
1  Tak, Birgit Toftegaa... B
Anmeldt d. 27. oktober 2015

Smukt sted med en masse smukke antikviteter. Lækker Café med god mad, kaffe og kager ovenpå som også klart kan anbefales! Meget ideelt at besøge i juletiden også!

Det er en tradition i min familie at vi tager der ud i December!

Kan klart anbefales!

Dato for oplevelse: december 2014