Anmeldt d. 20. august 2017 fra mobile enheder

Vi holdt vores fest på Højslev kro. En hel igennem perfekt oplevelse med fantastisk lækker mad til 110 personer alt klappede . En stor mad oplevelse og profesionelle tjenere . Vores bedste anbefaling hvis man skal holde fest.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Lillian K
Anmeldt d. 3. august 2017 fra mobile enheder

På rundfart i Jylland faldt vi over denne ældre og charmerende kro, der kun overraskede positivt. Store værelser, sød service og rent.
Kroen har også en restaurant tilknyttet, hvor vi fik en fantastisk thaisuppe. Her var der virkelig krostemning og flot tapet.
Forvent ikke et luksusophold, da især badeværelserne var lidt for meget i den gamle, slidte stil - men overordnet set et godt sted til prisen.

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, fframes
Anmeldt d. 21. juli 2017

Vi havde booket et døgns gourmetophold - helt uden om spotdeal og de andre dealsites. Hotellerne kan selv! For 1.750 fik vi et tilfredsstillende ophold.
Værelset kunne trænge til en makeover, som det hedder på dansk, men det fungerede udmærket, selv om det lå på 2. sal, hvortil man skulle møve sig op på smalle trapper.
Maden blev serveret fint og prompte af indehaveren selv, en meget energisk dame, der så ud, som om hun er vant til at bestille noget. Når vi spurgte om noget, fik vi et meget kort, kontant svar, hvorefter hun straks hastede videre til de næste.
De fire retter, vi fik, var solide, ordentligt tillavede og velsmagende, men der var for meget af det hele. Vi kunne ikke spise os gennem Tournedos´en i hovedretten; den manglede Bearnaisen, syntes jeg, mens min ledsagerske syntes godt om erstatningssaucen. Mellemretten, Carpaccio, fyldte hele tallerkenen og var i sig selv en hovedret. Indledningsretten, rødtunge, var smagfuld og en god åbner.
Desserten bestod af to slags is med chokolade, rabarberkage og bær og var fin.
Vi fik en vinmenu til, men igen var det beskedent med omtale af de enkelte glas, selv om hun ikke var fedtet med at hælde i glassene. Vi klagede lidt over temperaturen på rødvinen, men hun svarede bare, at den var hentet i kælderen. Jeg bad så om en lille skål isterninger, og selv om det er noget værre noget, gjorde en isterning lige forskellen på en alt for varm rødvin, kælder eller ej, og en dejlig, drikkelig en af slagsen. Jeg holdt ved flasken, inden hun løb videre, for ellers ville jeg ikke have kunnet vide, hvilken vin det var.
Morgenmaden var enkel med ikke så mange dele, men servitricen var overordentlig venlig og imødekommende. Æggene var prima kogte, noget, der er ret sjældent.
Kroen trænger som sagt til en ordentlig gang renovering, men den gode vilje til at servere fin mad fejler egentlig ikke noget. Man kan diskutere, om det var gourmetmad, og man kan diskutere kundebetjeningen. Men morgenservitricen reddede den del på stregen.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, 43finnjean
Anmeldt d. 18. juli 2017 fra mobile enheder

Højslev Kro er en lille perle og så absolut anbefalelsesværdigt.
Min kæreste og jeg overnattede på Kroen og fik i den forbindelse mulighed for at få en gastronomisk forkælelse af høj klasse fra deres køkken. Det er simpelthen så sublim en oplevelse, ligefra det venlige værtspar og personale, de hyggelige lokaler, men ikke mindst de lækre smage og anretninger som er ren nydelse for både smagsløg og øjne.
Prisen på både overnatning og måltidet virkede billigt, i forhold til den kvalitet vi oplevede.
Vi kører gerne forbi en anden gang.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
1  Tak, Chicha Lykke R
Anmeldt d. 2. juli 2017

Ligger lidt udenfor Skive i en meget stille by. Er dog et supermarket lige ved siden af kroen. Værelserne kunne godt bruge en opdatering, men er hvad man skal bruge. Liger en fin restaurant på kroen, hvor der er mulighed for at spise god mad, men priserne er i den høje ende. Morgenmaden koster kr. 75,- og man har mulighed for at bestille det man vil have dagen før og bestemme hvornår det skal være klart. Er masser af parkeringspladser. Er en togbane lige bag kroen, men ikke noget man hører noget til. Kan anbefale stedet.

• Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, sirbech