“Fantastisk firmafest”
Anmeldelse af Rosenholm Slot

Rosenholm Slot
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 30. marts 2015

Det var en gennemført og uforglemmelig oplevelse at holde firmafest på Rosenholm Slot. Fantastiske omgivelser og god service! Faklerne oplyste alleen ved vores ankomst, og gæsterne blev modtaget med en lækker drink i vinterstuen.
Efterfølgende boede vi på det gamle enkesæde overfor slottet - som er nogle skægge værelser der blander gammelt og nyt. Kan klart anbefales.

Tak, Maximilian F
Filtrér

Anmeldt for 9. november 2014

det var ikke en god oplevelse at skulle ned i et kælderrum , for at få vores æbleskiver m.m ,der var proppet med mennesker , så vi hverken kunne komme frem eller tilbage, tænk på hvis der var opstået brænd el. lig , det er dybt ulovligt , at lukke så menge mennesker , ned i sådan en kælder, ( hvor var brandtilsynet , eller flugtveje ? ) jeg havde købt 6 deal til børn og børnebørn , jeg ønsker pengene refunderet , og ønsker ikke at komme der mere under de omstændigheder.
mvh Helle Koch

4  Tak, Helle K
Anmeldt for 3. november 2014

Faktisk finder jeg Slottet så spændende, at jeg har udgivet en bog om Rosenholm Slot som foregår i 1600-tallet, titlen på min roman er: "Et glimt af fortiden". Jeg er nu i gang med at skrive fortsættelsen til denne slægtsroman.
Der er så meget historie gennem århundreder gemt i Rosenholms Slots tykke gamle mure. Og det bliver endnu mere spændende at besøge Slottet, når man sætter sig lidt ind i det historiske. Man får "Et glimt af fortiden".
Desuden er slottet vidunderligt smukt.

2  Tak, Anna-Lise H
Anmeldt for 14. maj 2014 fra mobile enheder

Spændende slot der kombinerer fransk renæssance (Vestfløj) og italiensk (Østfløj) i en bygning!
Rosenholm er også stamhus for slægten Rosenkrantz der er internationalt kendt for deres forsøg på at myrde Hamlet.

Tak, rce12345
Anmeldt for 8. august 2013

Rosenholm slot er et fint gammelt slot, som er værd at besøge, spændende guider fortæller om hvad man ser og om en kvinde der er muret inde i væggen , og som nu går rundt og som spøgelse
Man kan også gå tur i den fine park , og besøge Danmarks første universitet

MVH Asta

Tak, Asta U

Rejsende, der kiggede på Rosenholm Slot, kiggede også på

Kolind, Northdjurs Municipality

Har du været i Rosenholm Slot? Fortæl om dine oplevelser!