“Fantastisk firmafest”

Hellerup, Danmark
1 anmeldelse
“Fantastisk firmafest”
Anmeldt 30. marts 2015

Det var en gennemført og uforglemmelig oplevelse at holde firmafest på Rosenholm Slot. Fantastiske omgivelser og god service! Faklerne oplyste alleen ved vores ankomst, og gæsterne blev modtaget med en lækker drink i vinterstuen.
Efterfølgende boede vi på det gamle enkesæde overfor slottet - som er nogle skægge værelser der blander gammelt og nyt. Kan klart anbefales.

Besøgte stedet August 2014

1 anmeldelse
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“sweet deal”
Anmeldt 9. november 2014

det var ikke en god oplevelse at skulle ned i et kælderrum , for at få vores æbleskiver m.m ,der var proppet med mennesker , så vi hverken kunne komme frem eller tilbage, tænk på hvis der var opstået brænd el. lig , det er dybt ulovligt , at lukke så menge mennesker , ned i sådan en kælder, ( hvor var brandtilsynet , eller flugtveje ? ) jeg havde købt 6 deal til børn og børnebørn , jeg ønsker pengene refunderet , og ønsker ikke at komme der mere under de omstændigheder.
mvh Helle Koch

Besøgte stedet November 2014
2 Tak, Helle K
Viborg, Viborg, Denmark
2 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
“Rosenholm Slot er autentisk, smukt og spændende...”
Anmeldt 3. november 2014

Faktisk finder jeg Slottet så spændende, at jeg har udgivet en bog om Rosenholm Slot som foregår i 1600-tallet, titlen på min roman er: "Et glimt af fortiden". Jeg er nu i gang med at skrive fortsættelsen til denne slægtsroman.
Der er så meget historie gennem århundreder gemt i Rosenholms Slots tykke gamle mure. Og det bliver endnu mere spændende at besøge Slottet, når man sætter sig lidt ind i det historiske. Man får "Et glimt af fortiden".
Desuden er slottet vidunderligt smukt.

Besøgte stedet Juli 2014
1 Tak, Anna-Lise H
Fredensborg
Bidrager på niveau 3
14 anmeldelser
4 anmeldelser af seværdigheder
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Rosenkrantz fra Shakespeares Hamlet bor her!”
Anmeldt 14. maj 2014 fra mobile enheder

Spændende slot der kombinerer fransk renæssance (Vestfløj) og italiensk (Østfløj) i en bygning!
Rosenholm er også stamhus for slægten Rosenkrantz der er internationalt kendt for deres forsøg på at myrde Hamlet.

Tak, rce12345
Hornslet, Danmark
Bidrager på niveau 1
3 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Rosenholm Slot”
Anmeldt 8. august 2013

Rosenholm slot er et fint gammelt slot, som er værd at besøge, spændende guider fortæller om hvad man ser og om en kvinde der er muret inde i væggen , og som nu går rundt og som spøgelse
Man kan også gå tur i den fine park , og besøge Danmarks første universitet

MVH Asta

Besøgte stedet Juni 2013
Tak, Asta U

Rejsende, der kiggede på Rosenholm Slot, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Rønde, Syddjurs Kommune

Har du været i Rosenholm Slot? Fortæl om dine oplevelser!