“Bedste improviserede forret til en veganer.”
Anmeldelse af Restaurant Pot Molle

Restaurant Pot Molle
Køkkener: Dansk
Anmeldt 13. august 2020

Jeg var til familiefest for et par dage siden. Der var ringet 4 dage i forvejen for at bestille to veganske menuer. Jeg havde ikke særlig høje forventninger, da dette er en meget traditionel kro, med 0 veganske retter på menuen.

Forretten var improviseret, men den bedste jeg længe har fået. Faktisk var resten af selvskabet særdeles misundelige på den veganske menu.

- Forretten var en salat bestående af fritterede artiskokhjerter, bagte cherrytomater, vandmelon, ruccula og citrondressing.
- Hovedret: stegt spidskål med vegansk bacon, dampet broccoli og gulerødder, veganske kødboller, samt kogte nye kartofler med en krydderurteolie til.
- Dessert: en isvaffel kaldet veganice.

Jeg håber forretten kommer fast på menuen, for så kommer jeg igen. Selvom stedet ikke er traditionelt vegansk, så har de personale med evner, der kan konkurrere med gode veganske kokke i København og Århus

Tak, 218signel

Anmeldt 13. juli 2020

Fin service, hyggelig atmosfære i smukke omgivelser. Maden gennemsnitlig. Mulighed for en gåtur i det smukke område kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, VibeChr
Anmeldt 27. juni 2020

Vi var 27 deltagere til en hyggelig sammenkomst til buffet frokost. Maden var upåklagelig og rigelig, betjeningen ligeså. Vi havde vores egen tjener Marie, som fik os til at føle os hjemme.
Vinen blev valgt ved bestilling sammen med Aleksander. Pinot Gricio og Ripasso efter hans anbefaling.
Efterfølgende respons fra de deltagende understøtter ovenstående.
27 Juni 2020
Finn Vaaben

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 62finnv
Anmeldt 9. april 2020

I disse tider skal man jo støtte lokale men det var så første og sidste gang. Bestilte to gange winersnitzel til at tage med hjem. Da vi kom hjem kunne vi ikke få øje på de brasede kartofler for det var hvide der var lavet til næsten kartoffelmos og der var lige nok til en person og dertil var kommet en bøtte i med ca 2dl smeltet fedtstof

Dato for besøg: april 2020
Tak, BjarneB105
Anmeldt 20. januar 2020

Svigermor holdt fødselsdagen, og vi fik en dejlig frokostbuffet. Maden var god og der var rigelig af alt.

Tak, Grethe_Momme

Rejsende, der kiggede på Restaurant Pot Molle, kiggede også på

Laurbjerg, Favrskov
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Pot Molle? Fortæl om dine oplevelser!