“Fætter-/kusinefest ”
Anmeldelse af Restaurant Pot Molle

Restaurant Pot Molle
Køkkener: Dansk
Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Stedet indbyder til hygge og fest. Men desværre ødelægger madkvaliteten og servicen det gode oplæg. Vi havde bestilt stedets traditionelle buffet til omk. 50 personer.
Da vi var bænket i den hyggelige Friesenborgsal , fik vi hurtigt fiskeretten serveret. Vi undrede os dog over, at der blev serveret to slags sild uden mulighed for rugbrød. Der var kun flutes og mørktfarvet hvedebrød. Ellers var fiskefilleterne og laksen fin.
Nu skulle vi så have ribbensteg og oksemørbradbøf med stegte løg. Ingen kartofler, intet brød, intet grønt. Og mellem fisken og kødretterne gik der næsten 2 timer! Personalet så ikke fortravlede ud, så det må skyldes kokken. Vi havde også bestilt kaffe og te, hvilket tog yderligere et par timer at servere.
Vi undrer os over at der serveres kød med kød uden nogen form for tilbehør. Vi undrer os over den langsommelige servering og vi undrer os over de urimeligt høje priser der tages for en middelmådig kvalitet!
Heldigvis var gæsterne gode til at hygge sig og få snakket godt med hinanden.

Vi kan absolut ikke anbefale stedet til noget andet end en gåtur i de smukke omgivelser!

Stedet burde have nul stjerner!

6  Tak, Mogens Nygaard N
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Skandale. Forret serveret.hovedretten udeblev i 2 timer uden forklaring.synd for konfirmand , taler og fest. Der sætter vi aldrig vores ben igen
Niels g

6  Tak, Niels G
Anmeldt 23. august 2016

LIdt kedelig anretning af take-home tapas. PÅ en restaurant af denne klasse forventes en pænere og mere præsentabel opsætning.

1  Tak, LLT49
Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Fantastisk og romantisk natur. Med sø og ænder og tanker der vender tilbage til de gode gamle dage. Perfekt kaffe og hjemmebag og god betjening.

Tak, Inge B
Anmeldt 2. december 2015

Jeg var med min familie til et af Pøt Mølles kaffe-/kage borde. Pøt Mølle er fantastisk beliggende i de frijsenborgske skove, hvor min familie og jeg gik en dejlig frisk tur i den skønne natur inden, vi skulle besøge Pøt Mølles kaffe./kage bord.

Pøt Mølles Kaffe-/kage bord var en sand oplevelse, både for hyggen og smagsløgene. Det er bestemt ikke sidste gang, at min familie og jeg vil besøge Pøt Mølles kaffe-/kagebord. Pøt Mølles kaffe-/kage bord kan altså varmt anbefales til en dejlig og hyggelig søndagstur.

1  Tak, LouiseBajlum

Rejsende, der kiggede på Restaurant Pot Molle, kiggede også på

Laurbjerg, Favrskov
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Pot Molle? Fortæl om dine oplevelser!