Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline
Agoda.com
Anmeldt d. 4. september 2020

Tilfældigt fandt vi stedet på nettet, som passede til vores lille ferietur. Udefra ikke en perle, men indenfor pænt og rent. Dagens ret var gammeldags kalvesteg. Lige som vi kunne huske fra vores unge dage. Dessert en lille kugle is og chokolademousse. 140,-kr.
Absolut lækkert og pris, service og det vi fik, matchede perfekt.
Meget flink betjening, oplagt til lidt sjov. Lige som man kan ønske sig.
Tak for denne gang.
Mvh OO

Dato for ophold: september 2020
Tak, Ole O
Anmeldt d. 23. juli 2020

Man spiser rigtig godt, altså virkelig klassisk dansk mad “som mormor hun lawede det”! Og de gør det helt rigtige i, at holde menukortet på nogle få sider, så ved man, at det man får, det er lavet med flere generationers samlede viden og kunnen ved komfuret. Selv den simple hakkebøf med bløde løg, sovs og kartofler bliver en oplevelse.
UDSØGT sortiment af øl, vigtigt!
Der er rent! Værelse og badeværelse så rent, at man helt kan få dårlig samvittighed, når man kommer hjem...
Kroen er en god base for hærvejsvandring eller andre udflugter i regionen. De smører lækre højtbelagte madpakker, og ejeren kørte én af dagene endda ud til os med dem!
Og der er en skøn stemning, trods travlhed, god personlig kontakt med ejer og personale.
Jeg stopper ind for en “hakkedreng” igen en dag!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Bjorn C
Anmeldt d. 9. oktober 2019

Endnu engang et dejligt besøg på Paarup Kro til stegt ål med lækkert tilbehør. Jeg var der med venner, og alle var yderst tilfredse med perfekt stegte ål.
Personalet var som sædvanlig venlige og imødekommende - fin service.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, BenteEngesvangDK
Anmeldt d. 19. august 2019

Vi bestilte kroens sommermenu 2019, 3 retter for kun 196 kr. Hovedretten var en Pårupschnitzel med brasede kartofler ala Tyskland. Bedre anbefaling kan en schnitzel vel ikke få.
Serveret med en stor kold fadøl til. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Kirsten C
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde læst fremragende anmeldelser af stedet, og havde set frem til højtbelagt smørrebrød.
Da smørrebrødet ankom, havde det mere karakter af håndmadder end smørrebrød. Min kone fik en æg og rejemad bestående af 4 tynde skriver æg med 5 rejer på.. pris 44,-
En stykke med røget ål.. med et enkelt lille stykke røget ål.. og en klat kold røræg.. begge dele kunne holde sig inden for den halve skive købe-rugbrød, det blev serveret på. Min rejemad bestod af en skål rejer af dårlig kvalitet fyldt med skaller og ben.. og kvart fyldt med det vand de var tøet op i. Min tatar-mad var mere skært oksekød end tatar, da kokken ikke havde givet ulejlige sig til at hakke det helt.. så det var fyldt med sener og klumper af kød. Hertil serverede de store “chunks” af løg..
For at blive mætte blev vi nødt til at tage dessert til... en hjemmelavet æblekage, som var ganske fin og ingen kritik af den.. men sammen med 2 sodavand, løb regning op på næsten 450,- for to personer.
Prisen og kvaliteten harmonerer ikke og smørrebrødet er det dårligste smørrebrød jeg til dato har fået serveret.

Dato for ophold: august 2019
Tak, PeterP1971