“Middelmådig ”
Anmeldelse af Asia Restaurant

Asia Restaurant
nr. 1 af 12 Restauranter i Viby J
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Skulle afslutte en tur til Moesgaard Museum med lidt mad. Udvalget var godt, men retterne kunne have været varmere og pladsen omkring buffeten var for lille. Betjeningen var fin og hurtig. Stor restaurant med plads til mange, så lidt larmende.

1  Tak, Smedegade

Anmeldt 19. januar 2020

Vi spiste buffet. Der var stort udvalg og friske varer. Det tog lang tid inden vi kunne bestille drikkevarer da der tilsyneladende var alt for lidt personale. Maden smagte frisk og var noget af det bedste jeg har fået i Århus på en kineser restaurant..

Tak, Johannes A
Anmeldt 31. oktober 2019

Maden er rigtig god: men smagen er tilnærmet dansk smag så frygt ikke for den helt store kulturschok.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, henriksonderby7
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Nok den bedste asiatiske frokost buffet jeg har prøvet. Ande kødet var sprødt og smagte godt. Maden var generelt god, dog en lidt kedelig salat bar. Den rigtige venlige og gode service gør at oplevelsen trækker op. Det er ret billig, så derfor god værdi til pengene.

Dato for besøg: august 2019
Tak, hovgaard34
Anmeldt 1. august 2019

I dag fejrede min mor og jeg 91 års fødselsdag ved at spise på Asia Restaurant i Viby. Vi ankom kort efter de havde været åbnet, så maden skulle formodes at være frisk - det var den ikke. De friturestegte retter var bløde og uappetitlige. De påstod at det var lavet samme dag og ikke opvarmede rester fra i går, hvis da må de have en elendig kok. Det skal siges vi har spist der flere gange før, hvor det har været rimeligt, men det er sidste indtryk som tæller mest. De kunne desværre ikke selv se der var noget galt. På TrustPilot tildeler over 50% af kunderne kun 1 stjerne til kæden.

Dato for besøg: august 2019
Tak, etunderligtnavn

Rejsende, der kiggede på Asia Restaurant, kiggede også på

Har du været i Asia Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!