“Ren hygge og hurtig betjening”
Anmeldelse af ​Yami Sushi

​Yami Sushi
nr. 4 af 12 Restauranter i Viby J

Den hyggelige lille sushi restaurant er den perfekte ramme for lækker sushi til rigtig gode penge!
Vi er herinde ca 1 gang om måneden, når sushi lysten slår til og den søde kok kommer glad ud og siger hej til os.
Maden er super god! Frisklavet sushi og små retter af alt fra juicy bao og tempura Rejer til pomfritter og nuggets!
⭐⭐⭐⭐⭐ Herfra!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Caro L

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Igår fik min kæreste og jeg en af månedens takeaway sushi menuer - helt klart noget af det bedste sushi i Danmark! Flot dekoreret, friske ingredienser og SÅ EKSTREMT VELSMAGENDE!
Vi fik meget for pengene og kommer helt sikkert igen, næste gang vi kommer til Århus!

Tak, AnnaDnmrk
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Bestilte take away. Super god service. Og endnu bedre mad, dejlig sushi. Smagte dejligt. Alt vat friskost. Kan kun anbefales.

Tak, poull8
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Hvis man kunne give nul stjerner så havde jeg givet det.
Vi bestilt 3x take away box med stegte nudler. Maden bestod af 95 % nudler, 2 % sovs, de sidste 3 % var fordelt imellem grøntsager og kød.
Maden var så dårlig og kedelig at vi gav det hunden og vi helt sikkert aldrig igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MichaelLovesLife
Anmeldt 12. marts 2020

Rigtig god oplevelse i restaurenten på en onsdag aften. Sushien er af høj kvalitet og vores valg blev leveret hurtigt ved alle bestillinger. Lokalerne var ikke overfyldte, og vi kunne uden problemer blive siddende så længe vi ville. Konceptet med en serveringsrobot gav anledning til smil og godt humør, og vi oplevede personalet venligt og hjælpsomt både ved spørgsmål og idet flere ansatte var opmærksomme på genopfyldning af vores bestilte vand med refil.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, kristinahR3053UY

Rejsende, der kiggede på ​Yami Sushi, kiggede også på

Har du været i ​Yami Sushi? Fortæl om dine oplevelser!