“Take away.”
Anmeldelse af ​Yami Sushi

​Yami Sushi
nr. 6 af 12 Restauranter i Viby J

Bestilte take away. Super god service. Og endnu bedre mad, dejlig sushi. Smagte dejligt. Alt vat friskost. Kan kun anbefales.

Tak, poull8

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Hvis man kunne give nul stjerner så havde jeg givet det.
Vi bestilt 3x take away box med stegte nudler. Maden bestod af 95 % nudler, 2 % sovs, de sidste 3 % var fordelt imellem grøntsager og kød.
Maden var så dårlig og kedelig at vi gav det hunden og vi helt sikkert aldrig igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MichaelLovesLife
Anmeldt 12. marts 2020

Rigtig god oplevelse i restaurenten på en onsdag aften. Sushien er af høj kvalitet og vores valg blev leveret hurtigt ved alle bestillinger. Lokalerne var ikke overfyldte, og vi kunne uden problemer blive siddende så længe vi ville. Konceptet med en serveringsrobot gav anledning til smil og godt humør, og vi oplevede personalet venligt og hjælpsomt både ved spørgsmål og idet flere ansatte var opmærksomme på genopfyldning af vores bestilte vand med refil.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, kristinahR3053UY
Anmeldt 4. marts 2020 fra mobile enheder

Stort udvalg på tabletten af både forretter, varme retter og sushi. Maden kom hurtigt, og der var hyggeligt indrettet. Sushien og maden generelt var rigtig lækker og frisk, bestemt ikke sidste gang jeg spiser her.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Julie H
Anmeldt 15. februar 2020

Man bestiller mad på en Huawei tablet, hvilket egentlig er mega smart, men maden kommer enten ikke, eller også tager det 45 min. Om at komme. Det står højt og larmende ved bordet, at man kun har bordet i 2 timer, hvilket ikke er længe når man skal vente 45 min. På hver portion mad - så bliver man ikke mæt på en All you can eat buffet! Tjenerne var til INGEN hjælp, og så egentlig bare ud til at være flove. Til trods for dette, fik vi på intet tidspunkt en undskyldning eller reducering i pris!
Og så var robotten (som restauranten er kendt for) ikke i brug.

Alt i alt en forfærdelig oplevelse. Vi kommer ikke igen!

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, J8385ZMmariaa

Rejsende, der kiggede på ​Yami Sushi, kiggede også på

Har du været i ​Yami Sushi? Fortæl om dine oplevelser!