“Badehotel? Snarere campinghytter.”
Anmeldelse af Kaløvig Badehotel

Kaløvig Badehotel

Badehotel? Snarere campinghytter. 4 dobbeltværelser a 9m2 i ét lille hus med to deletoiletter. Vægge så tynde som papir, hvor ALT høres. Ingen TV, sæbe etc. Men .... pænt rent.
Aftenspisning på stedet trækker dog op. Meget fin mad, venligt personale.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 712jeanniem

Anmeldt 7. september 2020

Badehotelsstemning skulle man lede længe efter, en badebro og en sauna var det tætteste man kunne komme "bade".
Værelserne var primitive, med enkeltsenge, der ikke kunne flyttes. Toilet og bad skulle deles med andre gæster fra fælles indgangs-rummet. Der var ikke noget fælles rum, hvor man kunne sidde uforstyrret.
Aftensmaden var ok, vinen dyr og der skulle betales for drikkevand. Morgenmaden ringe, tørre boller og lille udvalg.
Ikke værd at ofre sine penge på.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Annemetterytter
Anmeldt 22. august 2020

En ganske almindelig onsdag i august besøgte vi stedet for at spise en hurtig frokost, som vi har gjort så tit. Vi har sommerhus i området. Vejret var fint og vi hilste på tjeneren inden vi satte os ved et ledigt bord på terrassen. Der var godt besøgt men god plads. Serveringspersonalet gik omkring men ænsede os ikke. Efter et kvarters venten prajede vi en ung pige som kom hen, har I bestilt bord? Nej. Nå men vi foretrækker selv at tildele jer et bord. Der var ikke noget reserveretskilt på bordet sagde vi. Det bruger vi ikke.
Det var helt tydeligt hun og den mandlige tjener var sure over at vi bare ankommet fra gaden og havde sat os. Hun smed menukortene på bordet. Vi fandt hvad vi ønskede at bestille men fik igen den kolde skulder, ingen kontakt. Vi tog vores ting og gik. Utrolig barnlig tenderende til arrogant opførsel fra personalets side. Hvis de kræver at man bestiller bord til frokost på en hverdag og at man venter til man bliver vist til bords på terrassen, så stil da et skilt op og byd kunderne velkommen som det første. Og, når man har private events og lukker for terrassen for andre kunder kan man jo annoncere det på sin hjemmeside, så folk ikke går forgæves.

Tak, Hamburgerreview
Anmeldt 21. august 2020

Beliggenhedeen super og værelserne var ok, men maden var under alt kritik. Bøffen var gennemstegt, vi fik en ny, men det var ikke bedre og tilbehøret var kedeligt. Morgenbuffet bestod bl.a. af et bræt med ost og pølse, der slet ikke blev fyldt op, kun når jeg spurgte(2 gange), lagde de lidt ny ost oven i det gamle udtværede. Der manglede også sukker mm. Personalet, nogle unge piger, var rigtigt behjælpsomne og venlige

Tak, Bamse8685
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

KB havde reklameret med rødspætte som dagens ret hele weekenden. Vi fik så at vide, at der kun var få tilbage og bestilte derefter to stk. Kort efter måtte tjeneren meddele, at der ikke var flere alligevel, hvorefter vi måtte vælge noget andet men dyrere.
Det er ikke i orden. Vi havde set frem til rødspætte, ellers var vi ikke taget derhen.
Maden er ret gennemsnitlig men triviel, og pris/kvalitet er nogenlunde. Betjeningen og beliggenhed er fin.

Tak, MrPieter

Rejsende, der kiggede på Kaløvig Badehotel, kiggede også på

Har du været i Kaløvig Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!