“Lækkert kød - kedelig garniture”

Fedet Restaurant & Takeaway
Anmeldt 29. juli 2020

2 venner til aftensmad.
Hurtig anvisning af bord og udlevering af menukort.

Tjeneren virkede lidt usikker på hvad det egentlig var de kunne byde på, både med retterne og vinen.

Vi fik først husets hvidvin (et glas til hver), men maden trak lidt ud, så vi bestilte en flaske husets rødvin da maden dukkede op.

Vi fik 1 x Peberbøf og 1 x Ribeye.

Flamberet Peberbøf af oksemørbrad
sommergrønt, ristede Samsø nye kartofler og pebersauce kr. 325,-

Rib Eye, 300 gr.
spidskål, majs, pommes frites og sauce bearnaise Kr. 295,-

Peberbøffen var meget rød og lige rigeligt smurt ind i sennep, men ellers ok.

Ribeye var perfekt, men for begge retter en ret kedelig og smagløs garniture.

70 kr for et lille glas husets hvidvin er i overkanten.

Tak, John J

Anmeldt 3. januar 2020 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt og der er mulighed for at spise ude om sommeren. Maden er en jævn oplevelse og står ikke mål med prisen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 567peterh
Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Kunne godt have ønsket det gik lidt stærkere med at få maden på bordet, når det gælder en forretningsfrokost. Men lækker mad.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Sara J
Anmeldt 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi spiste frokost og var de første gæster der. Venlig betjening og hurtig servering. Jeg fik muslinger ad libitum, men kunne end ikke spise den første portion.
2 selskaber ankom som vi var ved at være færdige - så føles stedet noget lille.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, fritsez2018
Anmeldt 12. september 2019

3 venner til aftensmad og vi blev straks anvist et bord og fik udleveret menukort.

Vi bestilte 2 x Boeuf Sauté Stroganoff, – Fedets klassiker
oksemørbrad, løg, champignon, rødbeder og kartoffelmos
Kr. 225,- og
1 x Skovduebryster
Karl Johan flan, grillet porre, syltet skorzonerrod,
majs sauce og pom. Rösti
Kr. 285,-

Der til Ripasso Valpolicella Classico Superiore 2013
Le Calendre, D.O.C.
Kr. 425,-

Tjeneren havde ikke helt styr på hvad der var som garniture ved Duebrysterne, men hun kunne heldigvis få hjælp af kokken. :-)

Kartoffelmosen til Boeuf Sauté Stroganoff manglede lidt struktur - lidt for cremeagtig - men det er nok en smagssag.
Kødet var mørt og smagen helt perfekt.

Alt i alt en ganske udmærket middag og hyggelige lokaler.

Vi kommer igen en anden gang.

Dato for besøg: september 2019
Tak, John J

Rejsende, der kiggede på Fedet Restaurant & Takeaway, kiggede også på

Har du været i Fedet Restaurant & Takeaway? Fortæl om dine oplevelser!