“Anbefalelsesværdigt besøg”

Kahler Villa Dining
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. november 2018

Atmosfæren er meget hyggelig. Betjeningen meget servicevenlig. Ved ankomst var der megen støj fra et bord i tilstødende lokale, fra et højrøstet selskab. Betjeningen satte fluks op en skillevæg for at dæmpe støjen, hvilket hjalp . Vi valgte vinmenu til vores menu. En meget god sauvignon blanc hvidvin fra Marlboro til lakse forret. Velsmagende. Anbefalede at de i fremtiden benyttede vildlaks i stedet for opdrætslaks. Kalvekæben til hovedret var eminent. Rødvinen var ikke helt på niveau, en Pinot Noir er ikke helt matchende, og det spanske alternativ var middels god. Ikke prangende men ok. Desserten var meget flot komponeret, og velsmagende. Dessertvinen var meget god. En hyggelig aften med venner som frister til gentagelse.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Tor Egil B

Anmeldt 7. november 2018

Maden var rigtig lækker. Mange spændende sammensætninger som gav en kulinarisk oplevelse i en høj klasse. Omgivelserne hyggelige. Betjeningen var opmærksom og serviceminded. Godt koncept. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Rikke R
Anmeldt 28. oktober 2018

Meget hyggeligt og godt koncept. Value for money i charmerende omgivelser. Eneste minus er at akustikken er dårlig så derfor bliver støjniveauet højt i restauranten.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Sabrina V
Anmeldt 16. oktober 2018

Maden er god og servicen er rigtig fin. Konceptet er tiltalende og giver en oplevelse af, at der er styr på maden og vinen er rimeligt tilpasset.

Dato for besøg: april 2018
Tak, FlemmingFlex
Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Vi var 8 personer fra Aalborg området, som fik en stor kulinarisk oplevelse. God betjening, lækker mad og vin, og til en pris hvor alle kan følge med. Stor værdi for pengene.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Dengamlebankmand

Rejsende, der kiggede på Kahler Villa Dining, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Kahler Villa Dining? Fortæl om dine oplevelser!