“Skøn aften”
Anmeldelse af Kahler Villa Dining

Kahler Villa Dining
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Maden var rigtig lækker. Mange spændende sammensætninger som gav en kulinarisk oplevelse i en høj klasse. Omgivelserne hyggelige. Betjeningen var opmærksom og serviceminded. Godt koncept. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Rikke R

Anmeldt 28. oktober 2018

Meget hyggeligt og godt koncept. Value for money i charmerende omgivelser. Eneste minus er at akustikken er dårlig så derfor bliver støjniveauet højt i restauranten.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Sabrina V
Anmeldt 16. oktober 2018

Maden er god og servicen er rigtig fin. Konceptet er tiltalende og giver en oplevelse af, at der er styr på maden og vinen er rimeligt tilpasset.

Dato for besøg: april 2018
Tak, FlemmingFlex
Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Vi var 8 personer fra Aalborg området, som fik en stor kulinarisk oplevelse. God betjening, lækker mad og vin, og til en pris hvor alle kan følge med. Stor værdi for pengene.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Dengamlebankmand
Anmeldt 31. august 2018

Skønt skønt sted til meget fordelagtige priser. Dette var mit andet besøg og der kommer helt sikkert et 3. God mad, God vin og ikke mindst god betjening.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Munkholm

Rejsende, der kiggede på Kahler Villa Dining, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Kahler Villa Dining? Fortæl om dine oplevelser!