“Smukke omgivelser.”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og smukke omgivelser.
Personalet har dog nok lidt for travlt, vi blev glemt/overset både i starten og til slut.
Heldigvis medbragte vi selv godt selskab til ventetiden.

Tak, Happiness555890

Anmeldt 15. januar 2021

Bookede et arrangement for 50 personer 2½ år frem i tiden, betalte depositum 20% af den totale arrangementpris (de forlangte først 30%).
Efter et år får vi en opringning om, at de desværre havde overbooked, og den anden reservation var kommet først!!!
Helt udokumenteret og ganske gratis for restauranten. Havde vi aflyst, havde vi ifølge aftalen mistet depositum, men de mener at kunne gøre det med at sige undskyld.
Derfor: pas på med at tro på aftaler her.
PS. desuden vil restauranten have det fulde beløb for hele arrangementet indbetalt senest 9 dage før afholdelse

Dato for besøg: december 2020
Tak, 488nielss
Anmeldt 1. november 2020

Sjette Frederiks kro, ligger i det nordlige Aarhus i Risskoven, dejligt naturområde, kroen er gammel og det kan ses både ude og inde, vi havde bestilt bord til 2 , til kronch/Brunch buffet, der var det der skulle være og heller ikke mere, god kaffe og jouice ad libitum.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, 855JohnL855
Anmeldt 11. marts 2020

Afholdt fødselsdagsfest en kølig martsdag, men med solskin og flot udsigt over bugten.
Velkomst med bobler, som alle kunne lide. derefter servering af forskellige tapas, der faldt i god jord hos alle gæster. Hovedretten var et dejligt stykke unghanebryst med smagfuld sovs og garniture. Til hele menuen serveredes gode smagfulde vine. Sluttelig serverede de venlige tjenere kaffe og te med dejlig lagkage fra MOR ANNA. Alt i alt et flot arrangement, som vi varmt kan anbefale.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, O4584LQjohnf
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

60 års fødselsdag i hyggelige omgivelser og med lækker mad. Der var styr på det hele selv om det var mange mennesker.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Marie S

Rejsende, der kiggede på Sjette Frederiks Kro, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Sjette Frederiks Kro? Fortæl om dine oplevelser!